RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

بلژیک به اینستکس پیوست

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

عرضه در بورس شدت گرفت قیمت‌ها پایین آمد

هزینه خرید وام مسکن به زیر ۱۰ میلیون برگشت

نگاهی به عملکرد صادراتی ایران در ۲۰۱۹

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به وقت اضافه کشید

بانک ملت تغییرات هیات مدیره را روی کدال قرار داد

۵۱۸ میلیون سهم بیمه تعاون عرضه می شود

همکاری بیمه پاسارگاد در طرح پژوهشی کاربردی با همکاری پژوهشکده بیمه

پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت پالایش نفت بندرعباس در شعب منتخب بانک ملت

هزینه تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام چقدر است؟

نقش خلق پول و هدایت اعتبار در اقتصاد

تلاش برای مبادلات بانکی بدون سوئیفت و دلار

مالیات ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی ۴ درصد کاهش می‌یابد

شاخص بورس از کانال ۳۰۰ هزار واحد سقوط کرد

روابط بانکی بدون سوئیفت برقرار شده است

راهکارهای مشارکت در زنجیره تولید، ایجاداشتغال و تامین پروتین

کاهش ۲.۶ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی

آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۷ از آبان ماه

تقویت تامین مالی صنعت نفت در بورس انرژی

مهمترین رویداد بازار جهانی طلا در سال ۲۰۱۹

آموزش الفبای بانکی با طرح «سپهر دانش‌» بانک صادرات

بانک جدید توسعه راه اندازی می شود

قیمت طلا، دلار و سکه امروز شهریور ۲۷

چه کسانی باید منتظر حذف یارانه‌ها باشند؟

ارتباط تلفنی مدیر نظارت بانک رفاه با مشتریان

۱۲:۴ - ۱۳۹۸/۵/۱۵کد خبر: ۲۸۲۲۵۱
ایستانیوز:بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور نظارت بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، بیداری مدیر امور نظارت بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز سه شنبه مورخ 98.5.15 از ساعت 10 الی 12با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *