RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

رضایت مشتری، کلید موفقیت بیمه کوثر

۱۵:۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۴کد خبر: 282215
ایستانیوز: نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمدرضا عصاری ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با استفاده از مدل ارزیابی شرکت کوثر، علاوه بر رفع نارضایتی‌ها، برای بهره‌وری کمی و کیفی در شرکت نیز گام‌های موثری برداشته‌ایم.
 
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است، تصریح کرد: براساس این امر پایش رضایت مشتری یک امر بسیار ضروری محسوب می‌شود .
 
وی افزود: اطلاعات به‌دست آمده از پایش و اندازه‏گیری رضایت مشتری؛ به شناسایی فرصت‎ها برای بهبود کیفیت محصول‌ها و توسعه استراتژی‌ها، فرایندها و دیگر ویژگی‌های سازمان که مشتریان آن‌ها را ارزیابی می‎کنند، کمک و اهداف سازمان را تامین می‌کند .همچنین افزایش اعتماد مشتری و منافع اقتصادی دیگری را هم به‌دنبال دارد.
 
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت مشتری در واقع یک رابطه دوسویه قوی و مستحکم بین یک نمانام تجاری و مشتری است که منجر به وفادارسازی مشتریان، تکرار خرید و خرید نکردن از رقبای شرکت می‌شود، گفت: مدیریت ارتباط با مشتری در کنار کیفیت محصول و خدمت یک نمانام می‌تواند عامل تاثیرگذاری در افزایش میزان رضایت مشتری باشد.
 
عصاری با بیان اینکه کیفیت در یک کسب‌وکار جزو مفاهیم پویا است که با تجربه مشتری، تغییر و بهبود درک مشتری از محصول و خدمت، تغییر می‌کند، تاکید کرد: رضایت مشتری تضمین می‌کند که نیازهای وی براورده ‌شده است و به مسایل و مشکلات او رسیدگی می‌شود. همچنین او از تجربه‌‌ قبلی خود در رابطه با شرکت، محصول‌ها و خدمت آن خشنود است. 
 
وی در پایان تصریح کرد: حفظ مشتری به معنای متقاعد کردن مشتری به بازگشت، پس از نخستین خرید و ادامه دادن همین روال است که این دو فعالیت به شکل پیوسته انجام می‌شود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *