RSS
امروز یکشنبه ، ۱۰ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

برگزاری پویش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه از سوی بانک ایران زمین

مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک صادرات

تحرک بخش تعاون زمینه‌ساز کمک به جهش تولید خواهد شد

برنامه کاری شعب بانک توسعه تعاون در استان تهران اعلام شد

ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه‌گذاران توسط شعبه الکترونیک بیمه«ما»

افزایش ۴۲ درصدی قیمت مسکن در تهران

سقف صدور کارت هدیه بانک توسعه تعاون ۲ میلیون تومان می‌شود

افزایش ۴۰۰ میلیارد ریالی سرمایه بانک توسعه صادرات ایران

جهش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

بورس کالا به منبع اطلاعاتی بازار کشاورزی تبدیل می‌شود

​ورود وبصادر به مسیر سودآوری و بهبود شاخص‌های دارایی و بدهی

تشکیل کارگروه ویژه بیمه برای حمایت از فعالیت‌های تولیدی

مهلت اعلام خسارت خودرو به بیمه به ۲۰روز افزایش یافت

وضعیت دستمزد کارمندان در سال۹۹

حال صنعت فولاد خوب است

نوسان در بازار کار

تنها راه، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی است

تغییر روش واگذاری شرکت های دولتی در سال۹۹

تصویب بسته تدبیر اقتصادی کرونا با ۱۰۰ هزار میلیاد تومان اعتبار

بیمه سامان همراه مشتریان در نوروز ۹۹

درمان کرونای بیمه‌شدگان رایگان است

پیش‌بینی بازار سکه و طلا در روز‌های کرونایی

دارایی‌های ایران آزاد نشد

جای خالی بانکداری دیجیتال در روزهای کرونایی

جزئیات وام کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

رحمانی:

دو خودروساز بزرگ کشور حداکثر تا پایان سال ۹۹ خصوصی می شوند

۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۵/۲کد خبر: 281513
ایستانیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام فرآینده واگذاری دو خودروساز بزرگ کشور به بخش خصوصی در سال جاری و حداکثر سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رضا رحمانی  در جمع خبرنگاران گفت:‌ فرآیند واگذاری خودروسازان در سه بخش اصل مورد توجه قرار گرفته که در بخش نخست، اموال و املاک غیرتولیدی شان در تهران و سایر نقاط کشور واگذار می شود.

 
به گفته وی، اجرایی شدن این مهم آغاز شده و برای امسال بناست تا هر یک از خودروسازان سایپا و ایران خودرو هزار میلیارد تومان از این محل واگذاری داشته باشند و نقدینگی آن را در چرخه تولید وارد کنند.
 
رحمانی با اشاره به واگذاری شرکت های وابسته خودروسازان به عنوان بخش دوم موضوع خصوصی سازی آنها، تاکید کرد:‌ در مرحله سوم، خودِ خودروسازان واگذار می شوند که در این زمینه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که سهام دولت در خودروسازی ها وثیقه است و این درست است، اما قابل رفع است.
 
 وی خاطرنشان کرد:‌ با اجرایی شدن این موارد، منابع مالی جدیدی حاصل خواهد شد و خودروسازان با این منابع و سایر اقدامات قادر به رفع موانع تولید خواهند بود.
 
رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا وثیقه بودن سهام «ایران خودرو» و «سایپا» مانعی برای واگذاری است، توضیح داد: نمی توان آن را مانع دانست در واقع مانعی موقت است و مانعی ذاتی و ماهوی نبوده و قابل حل شدن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *