RSS
امروز چهارشنبه ، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

«دتماد» محصولات جدید روانه بازار کرد

«داوه» سود هرسهم را ۷۲ریال اعلام کرد

خرید دو هزار میلیارد ریال کالای بادوام داخلی با تسهیلات بانک ملی

قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام ابلاغ شد

حماسه شاخص بورس

«لازما» مزایده برگزار می کند

قوانین بازار پایه، از وضع دستورالعمل تا اجرا و اصلاحات

مجامع بانک اقتصاد نوین برگزار شد

صدور مجوز افزایش سرمایه «لوتوس»

«پارس» برای هرسهم ۲۷۸۵ریال سود ساخت

تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه

پرداخت سود سهام عدالت سال گذشته، اوایل زمستان

ارسال لایحه «اصلاح قانون پولی و بانکی کشور» به مجلس

قابلیت اعتماد به زیرساخت‌های احراز هویت؛ لازمه مبارزه با پولشویی

طرح کار و تحصیل هم‌زمان مرکز رشد بیمه رازی

تجمیع اطلاعات هویتی و سوابق مودیان مالیاتی تا دو ماه آینده

سامانه بورس، ظرفیت پذیرش سهام عدالت را ندارد

بسیار بزرگ برای" ورشکسته شدن" یا "بسیار کوچک"برای موفق شدن؟

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته ای سررسید شهریور ۹۸

عرضه و تقاضای ارز کنترل می شود

هواپیمایی ایرتور پس از ۵ نوبت در مزایده عمومی فروخته شد

پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار میلیاردی "های وب"

بازار سرمایه جایی برای نگرانی ندارد

عرضه فولاد، آلومینیوم، سرب، روی و طلا در بورس کالا

رشد چهار درصدی تولید در ۱۰ واحد بزرگ فولادی کشور

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۵/۲کد خبر: 281483
ایستانیوز:بدون شک، ارائه آخرین و به روز ترین خدمات نوین بانکی یکی از دستاوردهای هر بانکی است که بخواهد رضایت مشتریانش را کسب نماید. امروزه انجام خدمات بانکی از طریق تلفن همراه و با استفاده از ابزارهای نوین و به صورت غیر حضوری باعث شده تا بانکی که در این زمینه پیشگام باشد بیشتر مورد توجه قرار گیرد به طوری که در این راستا بانکی موفق تر عمل می کند که این دستاوردهای نوین را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریانش قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، از آنجا که بانک رفاه همواره دغدغه مشتری محوری داشته است سعی کرده بهترین خدمات الکترونیکی را برای بهره برداری مشتریانش فراهم کند به طوری که موبایل بانک، رفاه پرداخت، تبلت بانک، همراه بانک رفاه، سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه، رمز یکبار مصرف موبایلی و اپلیکیشن موبایلی همراه بانک رفاه از جمله مهم ترین خدماتی است که این بانک در راستای مشتری محوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
پرداخت انواع قبوض و پرداخت اقساط از طریق کارت های شتابی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقیم قبوض همراه اول و پرداخت حق بیمه با کارت شتابی از دیگر خدماتی است که به دارندگان حساب در بانک رفاه عرضه می شود.
این در حالی است که بانک رفاه در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری قدرتمندانه داشت به گونه ای که غرفه بانک رفاه از نخستین روز برپایی نمایشگاه با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود و ارائه انواع سرویس‌های مبتنی بر مشتری محوری از مهمترین اهداف حضور بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ بود.
بانک رفاه با دارا بودن کامل‌ترین سبد محصولات متنوع در سیستم بانکی، پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود به گونه‌ای که این بانک از معدود بانک‌هایی است که در یک نمایشگاه تخصصی غیر از بانک و بیمه حضور یافته که نشان از توجه مدیران بانک به ارائه فناوری‌های نوین دارد.
لازم به ذکر است، گواهی دیجیتال، پرداخت شناسه دار و پرداخت وجه بدون کارت از طریق کد اختصاصی از دیگر خدمات الکترونیکی بانک رفاه به شمار می آید که مجموعه این خدمات در کنار استعلام پرداخت قبوض، استعلام اصالت ضمانت نامه ها، دریافت شماره کارت تسهیلات و نیز مشاهده گواهی تمکن مالی باعت شده تا مشتریان بانک رفاه با خیالی آسوده انواع خدمات نوین بانکی را از بانکی که در آن حساب دارند دریافت کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *