RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

طی سه ماه صورت گرفت؛

اختصاص ۶۳۶ ریال به ازای هر سهم "دارو"

۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۴/۳۰کد خبر: 281242
ایستانیوز: شرکت کارخانجات داروپخش در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۳۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت کارخانجات داروپخش با سرمایه ۶۲۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت کارخانجات داروپخش در دوره یاد شده، مبلغ ۳۹۷ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷۳۷ درصد افزایش داشته است.
 
شرکت کارخانجات داروپخش، افزایش ۱۲۰ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم و افزایش ۹۵۳ درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۸۶ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"دارو" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، شرکت کارخانجات داروپخش در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است: افزایش نرخ فروش عمده محصولات دارویی تولیدی شرکت تنها با مجوز سازمان غذا و دارو امکان پذیر است، لذا محاسبه برآورد فروش سال ۱۳۹۸ بر اساس آخرین نرخ‌های اخذ شده در زمان تهیه بودجه صورت پذیرفته است.
 
همچنین برآورد "دارو" از نرخ خرید مواد اولیه در دوره یاد شده، به شرح زیر است:
 
با توجه به افزایش قیمت عوامل تشکیل دهنده بهای تمام شده از جمله دستمزد، هزینه‌های تولیدو مواد اولیه پیش بینی می‌شود نرخ خرید مواد اولیه افزایش یابد.
 
شرکت کارخانجات داروپخش در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه قید شده، عبارت است از: با توجه به افزایش قیمت عوامل تشکیل دهنده بهای تمام شده در سال ۱۳۹۸ از جمله افزایش نرخ ارز، افزایش سطح عمومی قیمت های خرید داخلی و حقوق و دستمزد کارکنان، پیش بینی می‌شود نرخ خرید مواد اولیه موثره دارویی در سال ۱۳۹۸ افزایش یابد. ولی شرکت در تلاش است نسبت بهای تمام شده به فروش نسبت به پایان سال ۹۷را کاهش دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *