RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

افزایش سود هر سهم "غاذر" چشمگیر بود

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۴/۲۹کد خبر: 281200
ایستانیوز: شرکت کشت و صنعت پیاذر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۴۰ ریال سود کنار گذاشت. این شرکت در دوره ۳ ماهه مشابه در سال گذشته، ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت کشت و صنعت پیاذر با سرمایه ۷۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت کشت و صنعت پیاذر در دوره یاد شده، مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۴۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است.
 
شرکت کشت و صنعت پیاذر، افزایش ۲۱۲ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود یک هزار و ۱۶۳ درصدی نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۸ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"غاذر" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال زیان خلص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۹ ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، شرکت کشت و صنعت پیاذر در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است: با توجه به احتمال زیاد افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین افزایش هزینه‌های حقوق و سرباری شرکت، افزایش نرخ فروش پیش بینی می‌شود. همچنین روند قیمت‌گذاری رقبا نیز در تغییر قیمت فروش موثر خواهد بود.ا
 
همچنین برآورد "غاذر" از نرخ خرید مواد اولیه در دوره یاد شده، به شرح زیر است:
 
با توجه به افزایش و نوسانات نرخ ارز، تهیه اقلام اولیه اساسی و مصرفی از جمله کارتن، سویا، جعبه، سلفون و... افزایش خواهد یافت. چنانچه این شرایط اقتصادی ادامه یابد به احتمال زیاد این افزایش در نرخ مواد اولیه قطعی خواهد بود.
 
به گزارش سنا، شرکت کشت و صنعت پیاذر در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه قید شده، عبارت است از: در این دوره با توجه به افزایش قانونی هزینه‌های حقوق و دستمزد و همچنین احتمال افزایش در نرخ مواد اولیه و هزینه‌های سرباری شرکت به طور حتم تغییراتی در عوامل بهای تمام شده حاصل خواهد شد، ولی با توجه به افزایش نرخ فروش این تغییرات چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *