RSS
امروز یکشنبه ، ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تسهیلات بانک گردشگری برای ساخت جدیدترین هتل تهران

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و نهمین سال تاسیس

بانک رفاه در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است

هیجان بورس فروکش کرد

شرکت ایران کیش ویترین بانک تجارت است

حضور فعال بانک اقتصادنوین و بیمه نوین در دهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک

برگزاری آزمون صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های بیمه‌های زندگی در سرمد

آموزش برخط بیمه های مهندسی در بیمه ما

جذب نمایندگی بیمه زندگی بیمه رازی

متوسط رقم هر وام‌ بانکی در ایران چقدر است؟

بیانیه‌ بانک‌پاسارگاد در خصوص انتشار تحلیل‌های نادرست و ناقص از صورت‌های مالی بانک

حمایت بانک سینا از نمایشگاه روستائیان

تقسیط بدهی ۳ بانک و یک موسسه

۴ احتمال تمایل مردم به سپرده‌های جاری

یارانه پولدارها فقط ١٥ هزار میلیارد تومان

حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان

۹۵درصد مشتریان بانک ملی، کد شهاب دارند

بدون شکست و پیروزی

رشد اندک قیمت سکه

گله بخش خصوصی از رییس کل بانک مرکزی

ایران آخرین اقتصاد بزرگ دست نخورده جهان

آخرین مهلت بخشودگی جرائم کارفرمایان

بیمه سامان درآمد ۴٠٧میلیاردی را تاچ کرد

مقدار اسکناس در دست مردم افزایش یافت

ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت

ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان

۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۴/۲۸کد خبر: ۲۸۱۱۱۶
ایستانیوز:بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور اعتباری بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از گزارش روابط عمومی بانک رفاه، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، خانلری مدیر امور اعتباری بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز یکشنبه مورخ 98.4.30 از ساعت 10 الی 12با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *