RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در دیدار با تشکل های کارگری استان:

حمایت از نیروهای کار و مولد کشور، از کارکردهای نظام تأمین اجتماعی است

۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۴/۲۴کد خبر: 280899
ایستانیوز: همزمان با هفته تامین اجتماعی، نمایندگان تشکل های کارگری استان آذربایجان شرقی، ضمن حضور در اداره کل تامین اجتماعی، با مدیر کل و همکاران تامین اجتماعی استان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، حمایت از نیروی کار و مولد جامعه را از کارکردهای نظام تأمین اجتماعی دانست و اذعان داشت: ایجاد تعادل بین مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی از برون دادهای سازمان تامین اجتماعی است.
 
مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، کانون ها و تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی را صدای رسای سازمان دانست و تصریح کرد: همواره از انتقادات و پیشنهادات شرکای اجتماعی خویش در فرآیندهای اجرایی، بهره مند بوده و خواهیم بود.
 
جعفر سمساری با بیان اینکه همواره، تشکلهای کارگری در پیگیری مطالبات و صیانت از استقلال و پایداری سازمان، پیشقدم بوده اند، تصریح کرد: ارائه خدمات سریع و آسان، توام با ارتقای کیفی خدمات به مخاطبین را در اولویت های کاری خود قرار داده و تاکنون توانسته ایم، علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی موجود، تعهدات خویش را در چارچوب قانون به ذینفعان ارایه کنیم.
 
ناصر چمنی، رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران استان آذربایجان شرقی، ضمن تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، اذعان داشت: بیمه شدگان و کارگران به عنوان شریک سازمان، اهداف، برنامه ها سازمان را به جد پیگیری نموده و حساسیت ویژه ای در خصوص رویدادها این سازمان دارند.
 
ناصر چمنی، با بیان اینکه، سازمان تامین اجتماعی، سازمانی بزرگ با دامنه شمول گسترده است که ضمن تضمین امنیت اجتماعی، در صورت دچار شدن به بحران، موجب بروز بحرانهای اجتماعی و اقتصادی گسترده ای خواهد شد، عنوان داش:، صیانت از منابع و دارایی های بین النسلی این سازمان یک ضرورت بوده و لازم است شرکای اجتماعی سازمان در کنار مدیران و کارکنان آن در این راستا اهتمام داشته باشند، چرا که سازمان را آینده جامعه کارگری دانسته و آن را به عنوان خط قرمزی برای خود تلقی می کنیم.
 
ناصر چمنی، همدلی و همراهی بین تشکلهای کارگری استان را از جمله پتانسیلهای موجود در جامعه کارگری دانست و از تعامل مطلوب و سازنده اداره کل تامین اجتماعی استان در جهت احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان، قدردانی نمود.
 
بیت اله حسینی زاد، رییس مجمع نمایندگان کارگران استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تشکلهای کارگری استان به صورت منسجم در کنار سازمان تامین اجتماعی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های آن در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات هستند، ایجاد وحدت رویه، تسهیل و اصلاح برخی قوانین از جمله قانون مشاغل سخت و زیان آور را مطالبه جامعه کارگری دانسته و اذعان داش:، به عنوان نمایندگان کارگران، صیانت از حقوق خویش را به جد دنبال می کنیم.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تامین اجتماعی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *