RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

قربانی در بازدید از شعبه شیراز عنوان کرد:

همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی

۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۴/۲۳کد خبر: 280744
ایستانیوز: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت از شعبه شیراز بازدید کرد.
 
قربانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف بانک و حرکت در مسیر استراتژی های تدوین شده گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.
 
 مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.
 
وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.
 
 قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت:برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.
 
مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.
 
 قربانی خاطر نشان کرد:لازمه هر بانک مشتری مدار، داشتن متصدیان خوش برخورد، ماهر با ارائه خدمات مطلوب و سریع است چرا که بسیاری از مشتریان با توجه نوع شخصیت، برخورد و مهارت متصدیان در خصوص ادامه دریافت خدمات از بانک تصمیم گیری می کنند.از این رو همکاران شعب باید دانش و تسلط خود را نسبت به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود به ویژه محصولات بانک افزایش دهند تا بتوانند با انتقال صحیح اطلاعات ، مشتریان را راهنمایی کنند.
 
وی همچنین بر گشایش اسناد اعتباری داخلی، صدور ضمانت نامه و معرفی کارت مرابحه به شرکت ها تاکید کرد.
 
گفتنی است در این دیدار،رئیس و کارکنان شعبه شیراز در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل وتبادل نظر جهت پیشبرد امور شعبه پرداختند.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *