RSS
امروز جمعه ، ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سنگ‌آهن با عرضه در بورس کالا آزاد شود

شاخص بورس تهران در کانال ۳۰۰ هزار واحدی دوام نیاورد

جزییات تامین مالی صنایع نفت و نیرو در بورس انرژی

فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه افتتاح شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون ازطرح‌های اقتصادی استان کرمانشاه

مجمع بانک انصار ۷ مهر ماه برگزار می‌شود

رشد ۲۰ درصدی تسهیلات دهی بانک‌ها

روند صعودی تقاضای جهانی مس/ پیشرفت و توسعه در دستور کار

سدشکنی صادرکنندگان علیرغم تحریم‌های عمیق آمریکا

باغداران در انتظار آغاز معاملات پسته در بورس کالا

واگذاری استقلال و پرسپولیس از برندشان شروع می‌شود

کدام روابط بین المللی؟ کدام روابط بانکی؟

خوش‌بینی به تداوم رشد بورس

تقویت سامانه های نظارتی اولویت بانک مرکزی است

فدرال رزرو بار دیگر نرخ بهره را کاهش داد

همتی: امسال ارز اربعین نداریم

تقدیر بانک رفاه از پزشکان نمونه سمنانی

گردش مالی قاچاق در حساب‌های بانکی

درآمد ۷۰درصد ایرانی‌ها پایین‌تر از خط فقر

بانک رفاه ۳۰ شهریور به مجمع می رود

سهم شرکت های بیمه از بازار ؟+جدول

گزارشی از افزایش فقر در ایران

آیا حرکت تورم به سمت ۵۰درصد مهار می شود؟

ضوابطِ روش‌های نگهداری از ۲۳ میلیون واحد مسکونی تدوین می‌شود

جزئیات جدید افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان

قربانی در بازدید از شعبه شیراز عنوان کرد:

همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی

۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۴/۲۳کد خبر: 280744
ایستانیوز: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت از شعبه شیراز بازدید کرد.
 
قربانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف بانک و حرکت در مسیر استراتژی های تدوین شده گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.
 
 مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.
 
وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.
 
 قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت:برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.
 
مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.
 
 قربانی خاطر نشان کرد:لازمه هر بانک مشتری مدار، داشتن متصدیان خوش برخورد، ماهر با ارائه خدمات مطلوب و سریع است چرا که بسیاری از مشتریان با توجه نوع شخصیت، برخورد و مهارت متصدیان در خصوص ادامه دریافت خدمات از بانک تصمیم گیری می کنند.از این رو همکاران شعب باید دانش و تسلط خود را نسبت به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود به ویژه محصولات بانک افزایش دهند تا بتوانند با انتقال صحیح اطلاعات ، مشتریان را راهنمایی کنند.
 
وی همچنین بر گشایش اسناد اعتباری داخلی، صدور ضمانت نامه و معرفی کارت مرابحه به شرکت ها تاکید کرد.
 
گفتنی است در این دیدار،رئیس و کارکنان شعبه شیراز در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل وتبادل نظر جهت پیشبرد امور شعبه پرداختند.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *