RSS
امروز شنبه ، ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ساعت کار بانک‌های دولتی کم شد

دلار به کانال ۱۴ هزار تومان برگشت

دلیل شرط گذاشتن برای تازه‌واردهای بورس اعلام شد

کدام اموال از مالیات بر ارث معاف است

انباشت ۴.۲ میلیارد یورو ارز فروخته‌نشده در سامانه نیما

ریزش ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس تهران

قیمت سکه طرح جدید به ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید

بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد، سامانه‌ای جامع برای دریافت غیرحضوری خدمات بانکی

تصمیم‌های سیاسی، اقتصاد کشور را به تنگنا می‌رساند

سه ایراد مالیاتی لایحه بودجه سال ۱۳۹۹

حرکت فین‌تک‌ها در مسیر اقتصاد هوشمند

شیوه صدور کد معاملاتی بورس تغییر کرد

تداوم ریزش بهای طلا؛ ۷۸ دلار در یک روز

تسهیلات بانک رفاه به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی

کارت بانکی را با محلول آب و الکل ضد عفونی کنید

اصلاح «اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه» در کمیسیون اقتصاد دولت

ساعات کار بانک پاسارگاد کاهش یافت

تحلیل و پیش بینی دلار تا پاپان سال

سه دلیل افزایش قیمت دلار

طلا صعود می کند یا نزولی می شود؟

شرط پرداخت تسهیلات بیش از ۵ میلیارد تومان

بانک مرکزی رانت توزیع می‌کند

کاهش ساعت کاری شعب بانک سامان

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی برگزار شد

یک باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه شناسایی و دستگیر شد

قربانی در بازدید از شعبه شیراز عنوان کرد:

همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی

۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۴/۲۳کد خبر: 280744
ایستانیوز: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت از شعبه شیراز بازدید کرد.
 
قربانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف بانک و حرکت در مسیر استراتژی های تدوین شده گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.
 
 مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.
 
وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.
 
 قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت:برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.
 
مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.
 
 قربانی خاطر نشان کرد:لازمه هر بانک مشتری مدار، داشتن متصدیان خوش برخورد، ماهر با ارائه خدمات مطلوب و سریع است چرا که بسیاری از مشتریان با توجه نوع شخصیت، برخورد و مهارت متصدیان در خصوص ادامه دریافت خدمات از بانک تصمیم گیری می کنند.از این رو همکاران شعب باید دانش و تسلط خود را نسبت به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود به ویژه محصولات بانک افزایش دهند تا بتوانند با انتقال صحیح اطلاعات ، مشتریان را راهنمایی کنند.
 
وی همچنین بر گشایش اسناد اعتباری داخلی، صدور ضمانت نامه و معرفی کارت مرابحه به شرکت ها تاکید کرد.
 
گفتنی است در این دیدار،رئیس و کارکنان شعبه شیراز در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل وتبادل نظر جهت پیشبرد امور شعبه پرداختند.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *