RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

همکاری بانک مسکن برای تعیین تکلیف مسکن مهر

۱۲:۱ - ۱۳۹۸/۴/۱۹کد خبر: 280576
ایستانیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از همکاری بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حبیب اله طاهرخانی, معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: با همکاری بانک مسکن بنا داریم وضعیت تسهیلات واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید را در مناسب ترین و کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنیم.
 
وی با بیان اینکه بانک مسکن در راستای این همکاری و به دنبال احساس نیاز به تسریع در فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر و صدور کارت قسط برای واحدها اقدام به اعزام نیروی کمکی به شهرهای جدید به منظور پیشبرد این عملیات می کند خاطرنشان کرد: بانک مسکن در این زمینه نیز مانند سایر زمینه های مربوط به تامین مالی مسکن مهر با وزارت راه و شهرسازی همکاری مستمر و مطلوب دارد.
 
طاهرخانی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن در سرعت بخشی به فرآیند تحویل واحدها و انجام عملیات فروش اقساطی گفت: در برخی شهرهای جدید شاهد عدم اقدام به موقع برخی از متقاضیان مسکن مهر برای تحویل واحدها و تکمیل آورده هستیم; همین موضوع سبب شده است در برخی موارد افتتاحات و فروش اقساطی واحدهای آماده به تعویق بیفتد.
 
وی افزود: با این حال در شورایعالی مسکن مصوبه ای به تصویب رسیده است که در صورت تاخیر صاحبان مسکن مهر در تکمیل آورده و همچنین تاخیر در اقدام برای تحویل واحد و دریافت کارت قسط واحدهای آنها مشمول پرداخت هزینه نگهداری به دولت خواهد شد; این اقدام در واقع می تواند نوعی بازدارندگی از ایجاد تاخیر در افتتاح واحدهای مسکن مهر و تعیین تکلیف شرایط تسهیلاتی آن ایجاد کند.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی دولت هم اکنون تعیین تکلیف و اتمام پروژه مسکن مهر است و از صاحبان این واحدها نیز تقاضا می شود تا نهایت همکاری را با دولت برای تکمیل آورده و تحویل واحدها داشته باشند; به خصوص اینکه هم اکنون فصل جابه جایی ها در بازار مسکن نیز فرا رسیده است و بنا داریم با تحویل تعداد بیشتری از واحدها در زمان مناسب زمینه سکونت مالکان آنها در فصل تابستان در این واحدها را تسهیل کنیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در مرحله فروش اقساطی و صدور کارت قسط قرار دارند افزود: مالکان این واحدها به تدریج به شرکت عمران شهر جدید پرند دعوت می شوند تا فرایند فروش اقساطی و تحویل واحد به آنها انجام شود; بانک مسکن نیز در این همکاری با تجهیز نیرو و اعزام نیروی کمکی با وزارت راه و شهرسازی همراه است.
 
وی ادامه داد: بانک مسکن علاوه بر شعب این بانک در شهرهای جدید اقدام به اعزام نیروی کمکی به کارگزاری مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس کرده است و سعی داریم هر چه سریعتر واحدهای آماده را به مالکان آنها تحویل دهیم.
 
وی گفت: در شهر جدید پرند تاکنون بیش از ۵۳ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده است.
 
طاهرخانی تصریح کرد: در پردیس نیز قرار است تا پایان سال ۹۸ مجموعا ۴۰ هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید فروش اقساطی شده و به مالکان آنها تحویل داده شود.
 
وی از مالکان واحدهای مسکن مهر خواست به محض اعلام شرکت عمران شهرهای جدید و بدون تاخیر زمانی با مراجعه به کارگزاری های مسکن مهر نسبت به دریافت کارت قسط و تحویل واحد خود اقدام کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *