ایستانیوز:باشگاه مشتریان ایران کیش قرار نیست صرفا به محلی برای برگزاری چند جایزه و یا رویداد برای برقراری ارتباط با مشتریانش تبدیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بنابر اعلام ایران کیش، مجتبی کشاورز مشاور سرپرست ایران کیش در حوزه توسعه بازار با بیان این مطلب گفت: باشگاه مشتریان قراراست بخشی از زنجیره تأمین فروش ایران کیش بشود، ارزشافزودهای برای مشتریان این شرکت ایجاد کند و خدمات و سرویسهای جدید ارائه کند.
وی اظهار کرد: باشگاه مشتریان باید یک پلتفرم و زنجیره تأمین بزرگ شود. این در حالی است که در ایران، باشگاههای مشتریان بیشتر به محلی برای جمعآوری اطلاعات مشتریان تبدیلشده است. در سیستمهای ایرانی، همینکه یک باشگاه تبدیل به پایگاه داده مناسبی از مخاطبان میشود تصور آن است که باشگاه مشتریان ایدهآل شکل گرفته است اما در بازار امروز باشگاه مشتریان یک بخش اصلی از زنجیره تأمین فروش است.
کشاورز گفت: برای آنکه به یک باشگاه مشتریان مطلوب استاندارد و کارا برسیم و این کار ارزش افزوده برای شرکت و هم برای مشتری داشته باشد، فعالیتهای جدیدی را به همراه سرویسهای جدید در نظر گرفتهایم.
وی تاکید کرد: قرار نیست صرفاً با مشتریان فعلی ایران کیش کار کنیم بلکه تلاشمان آن است تا به یک پلتفرم بزرگتری در این زمینه برسیم و مشتریهای خود را در باشگاه مشتریان توسعه دهیم.
کشاورز اظهار کرد: اگر برنامهها آنگونه که میخواهیم پیش رود، ایران کیش در آیندهای خیلی نزدیک به یکی از بزرگترین و استانداردترین باشگاه مشتریان کشور خواهد رسید.
وی گفت: دیگر قرار نیست در باشگاه مشتریان بهصورت مقطعی با مشتری روبهرو باشیم، بلکه میخواهیم بر پایه سرویسهایی که ارائه میدهیم یک گفتمان و تعامل دوسویه به وجود بیاوریم، بهگونهای که مشتری دائماً با باشگاه در ارتباط باشد و باشگاه محلی برای تأمین نیازهای روزمره مشتری در ۲۴ساعت شبانهروز باشد.
به گزارش ایسنا، کشاورز تاکید کرد: اگرچه هنوز هم در باشگاه مشتریان طرح های تشویقی و یا تخفیفی وجود خواهد داشت؛ اما مطمئناً محدود به این نیستیم و مشتری در هر زمان که بخواهد از باشگاه ایران کیش استفاده کند به ارزش افزوده مورد نظر میرسد و سعی برآن داریم تا سرحد بضاعت، نیاز مشتری را تأمین کنیم.