RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

کاهش ۵۳۶ واحدی شاخص بورس

۱۳:۵ - ۱۳۹۸/۴/۱۸کد خبر: 280504
ایستانیوز: معاملات تالار شیشه ای روز جاری با کاهش ۵۳۶ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۲۴۸ هزار و ۷۱۶ واحد به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.
 
افت شاخص ها
 
بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۵۳۶) واحد کاهش معادل (۰.۲۲) درصد به ۲۴۸ هزار ۷۱۶ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۵۰) واحد افت معادل (۰.۲۲) درصد به ۶۹ هزار ۶۵۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۱۳ واحد رشد معادل ۰.۱۹ درصد به ۶۱ هزار و ۴۳۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۷۷ واحد افزایش، معادل ۰.۱۹ درصد به ۴۱ هزار و ۷۸۶ واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۰۱۶) واحد کاهش، معادل (۰.۳۶) درصد به ۲۷۸ هزار و ۷۸۹ واحد، شاخص بازار اول با (۴۸۰) واحد افت معادل (۰.۲۶) درصد به ۱۸۴ هزار ۱۱ واحد و شاخص بازار دوم با (۶۸۴) واحد ریزش معادل (۰.۱۴) درصد به ۴۹۱ هزار و ۳۵۱ واحد رسید.
 
 نمادهای تاثیرگذار
 
از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می‌کند که امروز ۵ نماد « فولاد با (۱۱۰) واحد، همراه با (۱۰۶) واحد، شبندر با (۱۰۴) واحد، شپنا با (۹۶) واحد و شبریز با (۷۴)» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.
 
نوسان شاخص صنایع
 
این گزارش می‌افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با ریزش مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چرمی با ۱۸۹ واحد رشد معادل ۴.۸۱ درصد به ۴ هزار و ۱۳۴ واحد، قند و شکر با ۱۲۱۶ واحد افزایش معادل ۲.۷۷ درصد به ۴۵ هزار و ۲۱۷ واحد، انتشار و چاپ با ۱۲۰۶۰ واحد رشد معادل ۲.۰۲ درصد به ۶۱۰ هزار و ۹ واحد، سایر مالی با (۱۰۲) واحد ریزش معادل (۲.۸۳) درصد به ۳ هزار و ۵۳۸ واحد، محصولات چوبی با (۹۱۱۷) واحد کاهش، معادل (۳.۶۳) درصد به ۲۴۱ هزار و ۸۹۴ واحد، وسایل ارتباطی (۲۴۳) واحد افت معادل (۳.۸۰) درصد به ۶ هزار و ۱۵۱ واحد، ذغال سنگ با (۳۷۹) واحد کاهش معادل (۴.۸۵) درصد به ۷ هزار ۴۵۰ واحد» رسید.
 
بیشترین کاهش قیمت‌ها
 
در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند:  قیمت سهام نمادهای «سدشت، رفارا، سنیر، پردیس، قلرست، دجابر و کفپارس»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فلوله، بکام، کطبس، سهرمز، سصوفی، وسینا و تمحرکه» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.
 
به گزارش ایبِنا، به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۳۰۲ هزار و ۸۵ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۲۲۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۱ هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۳ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان رسید.
 
عملکرد شاخص های تالار شیشه ای

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بورس، افت شاخص
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *