RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بازاریابی همه جانبه، دستور کار جاری بانک ملی ایران

۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۴/۱۶کد خبر: 280310
ایستانیوز:‌بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک هم اکنون خدمات بسیار گسترده و نوینی به مشتریان خود ارائه می دهد، به طوری که بازارهای کمتر شناخته شده اما با اثرگذاری بالا نیز از این خدمات بهره می برند.
صدور ضمانتنامه ارزی و و ریالی، تسهیلات خرید دین، طرح ویژه مسکن و صندوق های اجاره ای، تنها بخشی از خدمات معمول و رایج قابل ارائه در واحدهای بانک ملی ایران است.
با این حال کسب و کارهای جدید نیز هدف خدمات تازه بانک قرار دارند، به طوری که در همکاری با آنها هم منافع بانک و هم منافع صاجبان این کسب و کارها به طور همزمان تامین می شود.
استارت آپ ها که با هزینه های کم، خدمات قابل توجهی ارائه می دهند، اکنون مورد حمایت بانک ملی ایران هستند؛ نمونه آنها، سامانه سککوک است که بیش از شش هزار و 450 کسب و کار را به خود جذب کرده است. همچنین بانک آفیسر با بیش از 11 هزار کاربر، اکنون به یکی از پرطرفدارترین خدمات بانک تبدیل شده است.
ملی بازار، ملی فاند، برداشت مستقیم و بام سازمانی و شرکتی نیز ابزارهای نوین بانک ملی ایران برای ورود به بازارهای جدید هستند که به مرور نقش آنها در کسب و کارهای جدید نمایان خواهد شد.
بانک ملی ایران دیرزمانی است که از انحصار در بازارهای سنتی خارج شده و همزمان با بروز و ظهور بازارهای جدید، ابزارهای متناسب با فعالیت در آن را طراحی و پیاده سازی کرده است.
طبیعی است که در چنین شرایطی، حرکت به سمت خدمات نو با شکل و شمایل تازه مبتنی بر ابتکار و خلاقیت، می تواند دامنه فعالیت بانک را حتی به بیرون از مرزهای شناخته شده کنونی توسعه دهد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *