RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مقایسه وضعیت بازارها در دو ماهه نخست سال‌های ۹۷ و ۹۸

رشد ۱۶۳درصدی قیمت سکه در یکسال

۱۳:۱ - ۱۳۹۸/۴/۱۱کد خبر: 280083
ایستانیوز: مقایسه وضعیت قیمت در بازارهای مختلف در دو ماهه نخست سال با فروردین و اردیبهشت ۹۷نشان می‌دهد که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۶۳.۱درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به خلاصه وضعیت قیمت در بازارهای مختلف طی دو ماهه نخست امسال با سال قبل پرداخته است. بر این اساس میانگین نرخ سکه طرح قدیم که در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷معادل یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان بوده به ۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسیده که افزایشی۱۶۰.۸درصدی را نشان می دهد. همچنین میانگین نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز در مدت زمان مشابه از یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان به ۴میلیون و ۹۰۰هزار تومان افزایش یافته که رشدی ۱۶۳.۱درصدی را نشان می دهد.
 
در این گزارش میانگین نرخ هر دلار آمریکا برای دو ماهه نخست امسال ۱۴هزار و ۹۳تومان و هر یورو ۱۵هزار و ۹۷۷تومان اعلام شده ولی به دلیل آنکه در دو ماهه نخست سال گذشته و بعد از اعمال سیاست ارز ۴۲۰۰تومانی، بانک مرکزی نرخی را برای ارز در بازار آزاد اعلام نکرده، این ارقام با نرخ دلار و یورو در فروردین و اردیبهشت سال گذشته مقایسه نشده اند.
 
براساس گزارش معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران، بهای هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در دو ماهه نخست سال گذشته ۵میلیون و ۷۵۰هزار تومان بوده که در دو ماهه نخست امسال با ۱۰۸.۱درصد افزایش به ۱۱میلیون و ۹۷۰هزار تومان رسیده است.
 
شاخص ارزش سهام معامله شده در بازار سهام (۱۰۰=۱۳۹۵) از ۷۱.۹به ۴۷۹.۲درصد رسیده که رشدی ۵۶۶.۵درصدی را نشان می دهد. همچنین شاخص تعداد سهام معامله شده در بازار سهام (۱۰۰=۱۳۹۵) از ۷۸.۴درصد با افزایشی ۴۲۳.۶درصدی به ۴۱۰.۵درصد در مدت زمان مورد بررسی رسیده است.
 
در این گزارش شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی کل کشور (۱۰۰=۱۳۹۵) براساس آمار مرکز آمار ایران در دو ماهه نخست امسال ۱۷۲.۲درصد اعلام شده که نسبت به رقم۱۱۳.۵درصدی افزایشی ۵۱.۷درصدی داشته است.
 
همچنین شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور (۱۰۰=۱۳۹۵) در فروردین و اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰.۳درصد رشد یافته است. این شاخص در دو ماهه نخست سال گذشته ۱۱۳.۵۸بود که در فروردین و اردیبهشت ماه امسال ۱۷۰.۷درصد محاسبه شده است.
 
شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی کشور (۱۰۰=۱۳۹۵) نیز در دو ماهه نخست امسال ۱۸۱درصد محاسبه شده که نسبت به شاخص ۱۱۳.۵درصدی مدت مشابه سال قبل، ۵۹.۵درصد افزایش نشان می دهد.
 
 از سوی دیگر شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی استان تهران (۱۰۰=۱۳۹۵) نیز در دو ماهه نخست سال ۱۳۹۷معادل ۱۱۴.۴درصد بوده که این شاخص در مدت مشابه امسال به ۱۷۲.۲درصد رسیده است که رشدی ۵۰.۵درصدی یافته است



برچسب‌ها:قیمت سکه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *