RSS
امروز سه شنبه ، ۸ مهر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

تذکر جدی قالیباف به وزیر اقتصاد درباره بورس

قیمت سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۷/۷)

هشدار به متقاضیان وام قرض الحسنه

بررسی آیین‌نامه اجرایی توسعه پوشش بیمه‌ای دستگاه‌های اجرایی

تداوم روزهای منفی سهامداران در بورس

شفاف‌سازی عملکرد مالی شهریور ماه بانک صادرات

شرایط پرداخت وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی

مراحل اولیه انتقال منابع صندوق توسعه به بورس اجرایی شد

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در شهریورماه ۱۳۹۹

لزوم تحقق ضریب نفوذ ۷ درصدی برای بیمه های زندگی

اهدای نشان زرین افتخار به کارکنان درگذشته راه خدمت

رشد ۱۵۷ درصدی درآمدهای بانک اقتصادنوین

قیمت دلار به ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید

عیدی کارکنان در سال آینده چقدر است؟

هدفگذاری تورم ۲۲ درصد برای سال آینده

روند افزایشی صادرات محصولات معدنی فلزی

پرداخت خسارات زلزله استان گلستان توسط شرکت بیمه دی

رشد ۷۷ درصدی فروش حواله‌های ارزی در نیما

صدور آنی کارت اعتباری در شعب بانک اقتصادنوین

سرمایه‌گذاری بانک‌ها در بورس غیرقانونی است

بازهم پافشاری بر ارز ناکارآمد ۴۲۰۰ تومانی

ممنوعیت نوسان‌گیری از نقدشوندگی بازار سرمایه ‌می‌کاهد

افزایش ۸.۶ درصدی صادرات محصولات کشاورزی و غذایی در دوره کرونا

پول‌های پارک شده چه زمانی به بورس تزریق می‌شوند؟

باگ قانون ممنوعیت نوسان‌گیری در بورس

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *