RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، اصلاحات اقتصادی بدون ترس پیش می‌رود

بهترین شرکت ها برای کار در سال ۲۰۲۰

دولت به طور غیرمستقیم از بانک مرکزی استقراض می‌کند

آثار آزادسازی نرخ ارز در بخش دارو و تجهیزات پزشکی

بیش از ۸ میلیون نفر در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب دارند

یک سوم معوقات مالیاتی برای ۱۰۰شخص حقیقی و حقوقی است

کاهش ۷۹درصدی تسهیلات اعطایی ارزی - صادراتی

فقط ۴۰درصد مردم واقعا به یارانه نقدی‌ نیاز دارند

زیان ۹۹۸.۸میلیارد تومانی بانک تجارت در ۶ماه

۱۵ میلیون حساب بانکی هک شده است!؟

بخشنامه‌های تامین اجتماعی تجمیع می شوند

ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه ای‌نماد عملیاتی شد

NPL پایین، حاصل بهداشت اعتباری بالای بانک ملی

کشف و مسدودسازی ۹۵۰ درگاه پرداخت بانکی جعلی

فروشِ از دم قسطِ اموال مازاد بانک‌ها در بورس طی ۱ ماه آینده

سود تلفیقی هرسهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

سود خالص "دماوند" به ۲.۱۷هزار میلیارد ریال رسید

قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران تصویب شد

بانک‌ها باید نسخه‌ای از قرارداد را به تسهیلات گیرندگان ارائه کنند

یارانه‌ها امشب واریز می‌شود

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد

دلار کوتاه آمد

افت ۴۷ واحدی شاخص بورس تهران

طلب ۲.۵۰۰ میلیارد تومانی بیمه دی از دولت

صدور حق بیمه های سال ۹۸ "وسرمد" به ۵ هزار میلیارد ریال رسید

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *