RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

موجی از ورشکستگی شرکت‌های نفتی در راه است

برنده نهایی بحران جهانی کرونا کیست؟

کرونا ۱۵ درصد از اقتصاد ایران را هدف می گیرد

نفت می‌تواند به کمتر از ۲۰ دلار در هر بشکه برسد

کدام تورم؟

حداقل مبلغ خرید سهام، ۵۰۰ هزار تومان شد

عرضه حامل‌های جدید انرژی در سال ۹۹

۱۲ درصد از سهام «شستا» در راه بورس

واریز ۳ هزار میلیارد برای حمایت از بهداشت و درمان

خوش‌بینی سرمایه گذاران محرک اصلی رشد بازار سهام

میانگین نرخ خرید دلار در بازار ثانویه به ۱۳.۹۷۷ تومان رسید

دارایی‌های بازگشت شده، جهت فروش تحویل بانک‌ها شده است

آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری

حمایت بیمه تجارت‌نو از نمایندگان فروش در مقابل آسیب اقتصادی کرونا

برنامه‌های چهارگانه صنعت بیمه برای تحقق شعار جهش تولید

کسب رتبه دوم بانک صنعت ومعدن درشاخص‌های تدوینی وزارت اقتصاد

مجمع سالانه سامان کیش برگزار شد

سهام آریاساسول هفته آینده عرضه می‌شود

کاهش قیمت فلز زرد

راه اندازی سررسید جدید آتی زعفران در بورس کالا

قانون بیمه شخص ثالث باید تغییر کند

اقساط وام از محل یارانه چقدر می شود؟

موافقت با برنامه‌های بانک مرکزی برای مهار کرونا

تصویب سند راهبردی بانک مرکزی

بررسی راهکارها و پیشنهادهای مواجهه با شیوع ویروس کرونا

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *