RSS
امروز شنبه ، ۲۵ آبان ۱۳۹۸
آخرین اخبار

نبرد بانک‌ها و سارقان اینترنتی در ایستگاه آخر

نگاهی به نرخ بهره در کشورهای مختلف

چشم انداز اقتصادی جهان تیره شد

مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده‌ها منصوب شد

یارانه نقدی خانوارها حداقل ۵۵ هزار تومان افزایش می‌یابد

بازدهی ۷۰ درصدی در سال جاری؛ پیام روشن بازار به سرمایه گذاران

رکوردشکنی های بورس انرژی

فروش محصولات پتروشیمی تنها از طریق بورس کالا انجام می شود

آخرین جزئیات معاملات صندوق‌ها و بازارگردانان در بازار پایه

چین تا سه ماه آینده ارز مجازی منتشر می‌کند

تکلیف بنزین معلوم شد؛ با سهمیه 1500، آزاد 3000 تومان

تعداد ابزارهای پذیرش شبکه پرداخت به بیش از ۱۰ میلیون رسید

رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس در ۱۵۲ روز معاملاتی

حق بیمه تولیدی «بیمه‌پول» ۱۱۴.۴ میلیارد ریال شد

جزییات محدودیت معاملات گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن ۲ بانک

اهدای نشان برند مسئولیت‌پذیری اجتماع به بانک توسعه تعاون

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های تعاونی گیلان

ضرورت حمایت از معدن و صنایع معدنی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

عرضه اوراق مالی اسلامی از سوی وزارت اقتصاد

دلار ارزان‌ تر نمی‌شود

برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک

همتی: دلار برای سرمایه گذاری خوب نیست

الزام به بیمه کردن ساختمان‌های مسکونی مغایر با شرع است

صندوق بازار گردانی مهرگان به بازار سرمایه آمد

بیمه رازی املاک و وسایل نقلیه مازاد خود را به مزایده گذاشت

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *