RSS
امروز سه شنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان سیل زده آق قلا در باغ کتاب تهران‌‌

گسترش ارتباط پژوهشکده بیمه با جامعه و صنعت

وزیر جهاد کشاورزی در حضور رییس جمهور از بانک کشاورزی قدردانی کرد

نسخه ویژه اپلیکیشن «بله» با عنوان «بله‌فشان» منتشر شد

عرضه بیمه‌نامه مسافرتی در کلیه شعب بانک سامان

آیا بیت کوین ارز آینده دنیاست؟

فرار مالیاتی یکی از مصادیق پولشویی است

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید

اولین گروه از تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور با حمایت بانک صادرات راهی اردن شد

با کاهش ارزش دلار قیمت‌ نیکل ۲.۲ درصد رشد کرد

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر

دامنه نفوذ سامانه توزیع سود، تا آخر سال به ۱۰۰ درصد می رسد

مجمع عمومی عادی و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود

با عضویت در طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد، محصولات خود را با تضمین بفروشید

گزارش اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال ۱۳۹۷ در مجمع عمومی

سود ۱۲تومانی بیمه البرز برای هر سهم

سرمایه گذاری بیمه میهن در حوزه آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی

چه کسانی از قوانین جدید چک مستثنی می‌شوند؟

وزارت صمت اطلاعات خود را به سازمان مالیات نداده است

ایرانی‌ها دیگر پس انداز نمی‌کنند

راه‌اندازی بازار متشکل ارزی به شرط مطمئن شدن رئیس‌کل

ماجرای ورود مجلس به واگذاری سرخابی‌ها

طلای آب شده به زودی در بورس معامله می‌شود

عرضه سهام ایران‌خودرو و سایپا فعلا امکان‌پذیر نیست

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *