RSS
امروز دوشنبه ، ۲۹ مهر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تلاش بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک

حمایت از کارآفرینی ماموریت اصلی بانک کارآفرین

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در برخی شهرهای خوزستان

حمایت دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از تلاش تجارت‌نو برای ورود ایران به بازارهای جهانی

سهم پنج هزار میلیارد ریالی بنگاه های اقتصادی از تسهیلات بانک ملی

شاخص عملکرد معاونت مالی، اقتصادی و پشتیبانی بیمه معلم

بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان خسارت به زائرین کربلا

استمرار بالندگی و شکوفایی در نهمین بهار بیمه کوثر

ثبت نشان تجاری بانک کارآفرین در سیستم بین‌المللی مادرید

ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه

نظام بانکی در مسیر اصلاح و بهبود است

سونامی سقوط در بازار سرمایه؛ ۳ سناریو پیش روی بورس

مرکز آمار:قیمت زمین ۱۷۵ درصد رشد کرد

ریزش ۸ هزار و ۲۴۸ واحدی شاخص کل بورس تهران

کاهش ۳۵ درصدی تولید خودرو

صنعت بیمه چین ۱۲۰۰ درصد رشد کرد

همتی: ۷۱ درصد ارز صادراتی به کشور بازگشت

سیلی دلار بر بازار

بانک صادرات ۳۴۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه داد

مهلت ۴۵ روزه متقاضیان وام ازدواج

مطالبات معوق بانک‌ها به ۱۷۰ هزار میلیارد تومان رسید

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت۲۹مهرروزملی صادرات

۴۵ درصد ارز صادراتی طی ۱۸ ماه گذشته به کشور بازگشته است

معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد اصلاح می‌شود

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *