RSS
امروز دوشنبه ، ۲۳ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

IMF:کاهش شدیدتر رشد اقتصادی خاورمیانه

مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات منصوب شد

خدمت رسانی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین

اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه در قالب "طرح عدل"

سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۷ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان شد

بیمه های سنتیِ کوچک و متوسط بازندگان بحران کرونا

بازار سرمایه پیشران تورم در اقتصاد

رشد ۹۲۷۴ واحدی شاخص بورس تهران

آغاز ساخت هنرستان تربیت‌بدنی اردکان توسط چادرملو

شناسایی ریسک‌های جدیدصادرکنندگان

شرط بیمه مرکزی برای برگزاری مجامع بیمه ها

نرخ جریمه «مالیات از خانه‌های خالی» بازدارنده نیست

افزایش ​سقف انتقال کارت به کارت در بانک پاسارگاد

توضیحات بانک ملی به فروشندگان سهام عدالت

جزئیات واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی

بدهی یک تریلیون دلاری شرکت‌های جهان

چشم انداز تجاری هند، بدترین در جهان

امکان افتتاح حساب غیرحضوری طرح پردیس بانک سینا

لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت بورس کالا

انتشار ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی مسکن

"غزر" به بورس می آید

آغاز دومین پذیره‌نویسی اوراق رهنی مسکن

چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان دیگر بی‌نفت نیست

۳۵ شرکت دانش بنیان در تابلوی بورس

همه داروهای کرونا را تامین می کنیم

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *