RSS
امروز جمعه ، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

تثبیت شاخص بورس در کانال ۲ میلیون واحدی

ضرورت بسترسازی برای گسترش فین تک اسلامی

"وتجارت" به سود رسید

کلیه محصولات فولادی در بورس کالا عرضه می شود

تغییرات تازه در ساعات کار بورس؛ ماجرا از چه قرار است؟

پرداخت روزانه ۳میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دربانک ملی

جزییات عرضه ۸.۹۹ درصدی سهام بانک سینا

پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

اهتمام ویژه بانک پارسیان به اجرای قانون رفع موانع تولید

دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی تصویب شد

جزییات طرح بخشودگی بدهی مشتریان بانک توسعه تعاون

رشد ۳۰۰ درصدی منابع بانک مهر ایران در ۳ سال

اعلام نرخ حق الوکاله بانک پارسیان در سال ۹۹

تراز بازار ثانویه ارز در ۴ ماهه امسال مثبت بود

بورس کالا هزینه معاملات املاک را کاهش می دهد

اتمام پذیره‌نویسی ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

۳۰ درصد سهام عدالت چند؟

چگونگی اخذ مالیات از خانه های خالی اعلام شد

گام های بیمه سرمد حوزه شفاف سازی

اصلاح ۸ نقطه حادثه خیز به همت برنامه دوربرگردون

ثبات در بازار با ابزارهای سلبی امکان‌پذیر نیست

فاز اول توافق تجاری پکن و واشنگتن ادامه پیدا می کند؟

توضیحات بانک ملت درباره واریز وجوه فروش سهام عدالت

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

بررسی مشکلات نظام بانکی در نشست کمیسیون اقتصادی

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *