RSS
امروز سه شنبه ، ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سه شرکت جدید در نوبت عرضه‌های عمده بازار پایه

حمایت بیمه مرکزی از استارت آپ های بیمه‌ای

بیمه آرمان مجوز صدور بیمه دام و طیور اخذ کرد

تشریح فعالیت های بانک ملت در تامین مالی حوزه نفت و انرژی

راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی بانک‌پاسارگاد

ایران بیست و هشتمین اقتصاد بزرگ جهان باقی ماند

نقدینگی مازاد امسال برابر کل نقدینگی سال ۹۱ است

‌ ۴ اثر منفی بودجه ۹۹ بر محیط کسب و کار

قیمت سکه طرح جدیدبه ۵ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان رسید

قیمت دلار آمریکا به ۱۴۲۰۰ تومان رسید

واکنش سازمان بورس به دستکاری در لایحه بودجه ۹۹

ریزش ۴ هزار و ۶۹۲ واحدی شاخص بورس تهران

حمایت از بانک سامان در «بانک محبوب من»

اولویت های برنامه‌ریزی‌ شده بانک رفاه

دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین

افزایش تولید خودروهای گازسوز

پیش بینی قیمت طلا تا ۴ ماه آینده

مسکن نوساز گران خواهد شد؟

رصد پولشویی و فرار مالیاتی با اطلاعات حساب‌ بانکی

بازار ارز تحت تاثیر جو روانیFATF؟

بورس قرمز پوشید

کورسوی امید در اقتصاد خاورمیانه

فروش تعهدی، ابزاری برای روزهای سخت بازار

کمک به تامین مالی ‌پروژه‌های فرهنگی با همکاری فرابورس و ساترا

مقاوم سازی اقتصاد با نقش آفرینی بانک‌ها

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *