RSS
امروز شنبه ، ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

گردونه ایران‌خودرو برای ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر متقاضی چرخید

رشد بالای سبد سهام عدالت در ۳ ماه اخیر

شمارش معکوس برای پیش فروش متری مسکن در بورس کالا

افزایش ۳۴۹ درصدی ارزش بازار در اردیبهشت ۹۹

طلا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رکورد می زند

بانک‌ها از ورود به عرصه ساخت و ساز املاک مسکونی و تجاری منع شده‌اند

کرونا ۴درصد بیمه‌شدگان تهران را بیکار کرد

چالش‌های اصلی اقتصاد کشور چیست؟

مؤسسات خیریه مشمول مالیات بر درآمد می شوند

بورس ۲۶ هزار و ۸۲۶ واحد رشد کرد

پاسخ بانک مرکزی به ابهامات هدفگذاری تورم

دلار به کانال ۱۶ هزار تومانی بازگشت

قیمت سکه طرح جدید به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید

جهش دوبرابری بیت کوین به پله ۲۰ هزار دلاری!

۶۰ درصد شاغلان کشور بیمه ندارند

هدایت نقدینگی بازار سرمایه به سمت رونق تولید و رشد اقتصادی

مهلت انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت تمدید شد

قیمت نفت به بالاترین نرخ سه‌ماهه رسید

تحلیل آینده دلار

پشت صحنه یک حراج تورمی

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

بانک کارآفرین و بنیاد برکت تفاهمنامه امضا کردند

تورم تولیدکننده زراعت ۳۲.۹ درصد اعلام شد

چابک‌سازی نظام بانکی در گام دوم انقلاب

بررسی ثبت نام جدید سهام عدالت در مجلس

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *