RSS
امروز پنج شنبه ، ۳ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار

بیشترین سود را کدام بازارها دادند؟

مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است

شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد

رشد ۵۲۰۲ واحدی شاخص بورس

دستورالعمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال

ایران کیش از پرداخت مبتنی بر کد QR رونمایی کرد

قیمت دلار ۱۲۹۵۰تومان

ترامپ در سوئیس چه گفت؟

بازار برتر بورس چه شد؟

خدمت رسانی در سازمان تامین اجتماعی مهم و با ارزش است

مأموریت اصلی صنعت بیمه کاهش آلام خسارت دیدگان است

چین همه را سورپرایز کرد

بازار خودرو قفل شد

تعدیل قیمت قرارداد اختیار معامله شرکت ملی‌مس ایران

سقوط دلار امسال اتفاق خواهد افتاد

بازار طلا برعکس شد

جزییات نرخ تورم اقلام خوراکی در دی‌ماه

اصلاح شاخص بورس، دور از انتظار نبود

اقتصاد جهانی در مسیر ثبات موقت و رشد ملایم

دولت ۴۷ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه "منفعت" خواهد برد

تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۱۱۷ هزار تن ورق فولادی

بازار سرمایه؛ تکیه‌گاه مطمئن صاحبان منابع

مروری بر عملکرد یک ماهه "میدکو"

فرار ۹۷درصدی مالیاتی داروخانه‌ها

بانک ملی ۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کرد

ارتقای سطح زندگی مردم با تعامل نظام بانکی و شهرداری

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279674
ایستانیوز:‌مدیر عامل بانک دی در دیدار با جمال الدین عزیزی، شهردار یزد به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی  بازارهای  مالی (ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی که به منظور بازدید از شعبه یزد و واحدهای تولیدی به این استان سفر کرده بود با جمال الدین عزیزی شهردار یزد دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفتگو  کرد.
 
بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک دی و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.
 
وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک دی با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارایه خدمات قابل قبولی بپردازد.
 
قربانی همچنین با بیان این که گروه مالی دی همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله صرافی، بیمه، لیزینگ، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری یزد با گروه مالی دی شد.
 
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک دی در این استان گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شده است.
 
عزیزی تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم همانند گذشته از ظرفیت‌های بانک دی برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع ، مشتری مداری و همکاری بانک دی با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است،خواستار تداوم همکاری بانک دی در پروژه های شهرداری یزد شد.
 
گفتنی است در این دیدار ، شعبانعلی داورپناه، معان اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت مدیرعامل بانک دی را همراهی کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *