RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۴ مهر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید

رشد قیمت دلار در بازار

برندگان نوبل اقتصاد چطور زندگی مردم را متحول کرده‌اند؟

تصویب لایحه حمایت از حقوق سهامدران خرد در هیات دولت

بیمه کوثر بیش از ۱۲‌میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

تاریخ و ترکیب نهایی قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه اعلام شد

نقش آفرینی بانک صادرات در بخش تراکنش‌های تاثیرگذار و اثر بخش

بازگشت آرامش به بورس

نشست تخصصی معرفی خدمات بانک توسعه صادرات در اراک برگزار شد

مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود

تحول دیجیتال، اولویت سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد

چین ۲۰ هزار تن طلا دارد؟

روند افزایشی طلا از سرگرفته شد

بازار بورس پس از مدت کوتاهی به ثبات می‌رسد

امکان افزایش نرخ سود بیمه‌های زندگی

مناطق جنوبی تهران پیشتاز تورم ملکی

IMF:‌ نرخ رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۹، منفی ۹.۵ درصد

مدیریت اثربخش دانش، رمز موفقیت و مانایی سازمان‌های امروزی است

عرضه ۵۳ هزار تن محصول در تالار محصولات صنعتی و معدنی

بانک سامان ۳۹ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت

اظهارنظر حسابرس درباره گزارش افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه بانک سامان

سود هر سهم وسپه ۱۱۶ درصد افزایش یافت

محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر موضوع اصلی این اجلاس است

رئیس‌جمهوی می‌تواند لایحه پالرمو را ابلاغ کند

برندگان یک میلیارد ریالی بانک سپه مشخص شدند

بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی

۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۴/۴کد خبر: 279647
ایستانیوز:بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه تر در اختیار سازمان های بزرگ و هلدینگ ها قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مال(ایستانیوز)، ارایه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان های بزرگ از اهمیت بالایی برای این بانک برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مختلف و بانک ایجاد شده است.
 
بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب های سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش های تحلیلی و مقایسه ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.
 
همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست های بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنش ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقش های سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها از دیگر قابلیت های بام سازمانی است.
 
لینک بام سازمانی بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *