RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

قربانی در بازدید از شعب کرمان و یزد:

رفتار کارکنان تصویر بانک را در ذهن مشتریان می سازد

۱۲:۳ - ۱۳۹۸/۴/۳کد خبر: 279566
ایستانیوز: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب کرمان و یزد بر اهمیت مشتری مداری کارکنان در نگهداشت مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در بازدید از شعب کرمان و یزد بر اهمیت تکریم مشتری تاکید کرد.
 
قربانی در این دیدارها با اشاره به اهمیت جذب مشتریان در فضای رقابتی موجود گفت: کارکنان بانک روزانه با عموم مردم در تماس و تعامل هستند و در برخورد اول تصویری که مشتریان از بانک و کیفیت خدمات آن به دست می آورند حاصل رفتار و نحوه برخورد کارکنان شعبه است.
 
وی افزود: نتایج نظرسنجی های اداره روابط عمومی و تبلیغات از مشتریان شعب بانک دی نشان می دهد که اگرچه رضایت مشتریان از نحوه رفتار و عملکرد کارکنان شعب در سطح نسبتاً مطلوبی قرار دارد اما ضرورت توجه به تقویت رفتار حرفه ای کارکنان شعب احساس می شود.
 
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همدلی کارکنان و هم افزایی تلاش های ستاد و شعبه تصریح کرد: تمامی تلاش های همکاران ما در ستاد مرکزی در جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست های شعب است تا همکاران شعب بتوانند در سریعترین زمان ممکن انتظارات مشتریان را برآورده کنند و اگر گاهی به دلیل بروز مشکلات سیستمی یا در اثر خطای انسانی خللی در این تعاملات به وجود آید، همکاران شعب باید با رفتار حرفه ای خود مانع از ایجاد تصویر ذهنی منفی نزد مشتری نسبت به برند و کیفیت خدمت رسانی بانک شوند.
 
قربانی با اشاره به لزوم تغییر نگرش همکاران نسبت به شیوه های جذب منابع و اهمیت تاثیر مشتری مداری و ارتباط مستمر و عاطفی کارکنان با مشتریان جدید و قدیم گفت: بازاریابی صرفاً به معنای برگزاری جلسات رسمی و مذاکره با مشتریان کلان و یا تبلیغات گسترده در رسانه ها نیست بلکه همکاران باید بازاریابی را شامل تمام فعالیت هایی بدانند که موجب تغییر طرز فکر یا ایجاد رفتار مثبت در مشتریان نسبت به بانک می شود.
 
وی افزود: ارتباط مستمر و عاطفی با مشتریان جدید و قدیم مهمترین رکن بازاریابی مبتنی بر این دیدگاه است که علاوه بر نگهداشت مشتریان قدیم، باعث گسترش تبلیغات چهره به چهره و ترویج برند بانک و جذب منابع می گردد.
 
قربانی همچنین با اشاره به تاثیر مشتری مداری در وصول مطالبات تاکید کرد: برخورد درخور با شأن و کرامت انسانی با بدهکاران بانکی یک راهکار تسهیل کننده در وصول مطالبات است به گونه ای که شعب باید علاوه بر استفاده از شیوه های رایج وصول مطالبات مانند دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات، احراز اهلیت و اعتبار مشتریان قبل از پرداخت تسهیلات و رعایت اصول حقوقی که در همه بانک‌ها مرسوم است، برخورد مناسب با مدیون را به عنوان یک راهکار تسهیل گر در وصول مطالبات مدنظر قرار داده و از این طریق مدیون را به پرداخت تسهیلات متعهد و مجاب نمایند.
 
گفتنی است در این دیدارها،کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در جهت پیشبرد امور شعب پرداختند.
 
همچنین قربانی،مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه در حاشیه سفر به استان یزد در نشست‌هایی جداگانه با شهردار یزد و رئیس شعبه بیمه دی در این استان دیدار و در زمینه ی گسترش همکاری های متقابل گفت و گو کردند. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *