RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک کشاورزی:

مدیران بانک در صورت تاخیر در پرداخت وام باید پاسخگو باشند

۱۰:۸ - ۱۳۹۸/۴/۲کد خبر: 279473
ایستانیوز: مدیرعامل بانک کشاورزی، از پرداخت ۴۰هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان با نرخ سود ۶درصد به روستاییان و عشایر کشور در یک سال گذشته خبر داد و گفت: مدیران و مسوولان این بانک در استان ها در صورت تاخیر در پرداخت تسهیلات مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، روح الله خدارحمی عصر شنبه در چهل و پنجمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سرسرای همایش های استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی دیگر از اقدام های بانک کشاورزی پرداخت ۱۳هزار میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی در سال گذشته بوده است.
 
وی تاکید کرد: برای پرداخت تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی محدودیتی وجود ندارد و دریافت کنندگان این نوع وام متناسب با نوع ماشین آلات خریداری شده می توانند اقساط خود را بین پنج تا هفت سال پرداخت کنند.
 
خدارحمی، ایجاد ۴۰۰هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید در بخش کشاورزی در ۲سال اخیر را از دیگر اقدام های قابل توجه این بانک عنوان کرد.
 
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه از افزایش حدود ۴۰تا ۵۰درصدی سقف تسهیلات پرداختی سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی دنبال می شود پرداخت تسهیلات با سود ۹درصدی به سرمایه گذاران بخش کشاورزی است.
 
وی یادآوری کرد: هم اکنون سرمایه گذارانی که از بانک کشاورزی تسهیلات دریافت می کنند دوره تنفس ۲ساله درنظر گرفته شده و زمان بازپرداخت آنها نیز عموماً بیش از پنج سال طول می کشد.
 
خدارحمی همچنین به حمایت بانک کشاورزی از طرح های گلخانه ای اشاره کرد و گفت: انتظار می رود فعالان حوزه کشاورزی استان در سال جاری نسبت به اجرای ۵۰تا ۷۰هکتار از این طرح اقدام و از حمایت های بانک برخوردار شوند.
 
مقام ارشد بانک کشاورزی، اجرای طرح های پرورش ماهی را از دیگر اقدام های پرسود و زودبازده برای فعالان بخش کشاورزی عنوان کرد که تسهیلات خوبی نیز در اختیار فعالان این بخش قرار می گیرد.
 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت استان در بخش شیرین بیان که مصرف دارویی دارد، گفت: بانک کشاورزی تسهیلات مورد نیاز را در اختیار افرادی که قصد ورود به این طرح را داشته باشند قرار می‌دهد.
 
خدارحمی در بخش دیگری از سخنانش اجرای طرح تولید میگو و ماهیان خاویاری از سوی کشاورزان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اکنون کشورمان وضعیت خوبی در تولید میگو دارد و به یکی از بزرگترین صادرکنندگان این غذای دریایی تبدیل شده‌ایم.
 
مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ طرحی نباید برای دریافت تسهیلات چهار ماه معطل بماند، افزود: مدیران استانی ما در صورت تاخیر در پرداخت تسهیلات مسئول بوده و باید پاسخگو باشند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک کشاورزی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *