RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

پاسخ جهانگیری به سازمان بازرسی برای قیمت‌گذاری خودرو

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۴/۱کد خبر: 279427
ایستانیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حتما باید قیمت گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد. البته پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در خصوص ورود سازمان بازرسی به آشفته بازار خودرو اظهار کرد: اتفاقا در روزهای گذشته قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است.
 
وی در خصوص عدم ارائه خودرو از سوی کارخانه‌های خودروسازی به مردم گفت: در این رابطه وزیر و خودروسازان را خواستیم و جلسه نهایی برگزار خواهیم کرد. در رابطه با قطعات داخلی هم جلساتی در این رابطه با این اشخاص خواهیم داشت. در رابطه با خودرو بررسی های کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کرده و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم. حتما باید قیمت گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در خصوص ارسال نامه به معاون اول رئیس جمهور گفت: علاوه بر این، مصوبه‌ای هم هست و اقداماتی انجام خواهیم داد تا قیمت گذاری در یک جا صورت گیرد. پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است تا ان‌شالله این موضوع یک کاسه شده و دلال‌ها حذف شوند. اگر دلالها حذف شوند قیمت خودرو این قیمت های اعلام شده فعلی نخواهد بود.
 
سراج در خصوص تصویب آیین نامه‌نامه اجرایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: آیین نامه را سال 93 نوشته بودیم که متأسفانه اقدام نشده اما آیت‌الله رییسی بررسی و سپس ابلاغ کرد. با آیین نامه جدید هر کسی نظر خود را نمی تواند بدهد و همه امور کارشناسی شده و کار ما بهتر خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که قرار بود گزارشی از سوی بازرسی کل کشور در رابطه با تخلفات بازار خودرو به رییس قوه قضاییه ارسال شود این گزارش‌ها در چه مرحله ای است؟ گفت: گزارش قبلا داده بودیم و قرار است این هفته گزارش نهایی را بدهیم.
 
به گزارش تسنیم،‌ رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص اختصاص شعبی از دادگاه به پرونده های سازمان بازرسی کل کشور هم گفت: آیت‌الله رییسی به معاون اول دستور داده و قرار است بستگی به استان ها و میزان پرونده ها شعب تخصصی اختصاص یابد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *