RSS
امروز شنبه ، ۲۹ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی "شخارک" صادر شد

سفر مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) به ایران

ترخیص ۶۶۵۳ خودرو وارداتی براساس مصوبه دولت

مردم منتظر کاهش نرخ ها در بازارهای موازی هستند

افزایش بازگشت ارز صادراتی با کاهش فاصله نرخ آزاد و نیما

ترازنامه بانک‌ها قفل شده است

۳۰۰ شرکت از لیست واگذاری‌های سال ۹۸ حذف شدند

بازدید مدیران بانک رفاه از توسن تکنو

کاهش نرخ ۱۴ ارز بانکی + جدول

اثر دوگانه کاهش نرخ ارز بر معاملات بازار سرمایه

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی حباب سکه

ایران مصمم به باز گذاشتن مسیرهای حفظ برجام

سیگنال های غلط عامل تشدید رفتارهای هیجانی

بدهی جهان از ۲۴۶ هزار میلیارد دلار گذشت

معامله ۹۶۶ هزار میلیارد ریالی در بازار سهام

رشد ۳۰ درصدی ارزش ریال ایران

تعامل صنعت بیمه با سه قوه باید تقویت شود

واگذاری ۷۸۰ میلیارد ریال از اموال مازاد بانک ملت در بهار ۹۸

کاهش حجم و ارزش معاملات فرابورس

جزئیات افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی حقوقی‌ها

تصویب سود ۲۰۰ ریالی در مجمع بانک خاورمیانه

جزییات طرح الزام بانک‌ها به حذف سود و جرایم مضاعف

تکذیب آتش سوزی صرافی بانک صادرات

مجمع پست بانک هم لغو شد

ترازنامه بانک‌ها قفل شده است

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن :

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز منتهی می‌شود

۱۱:۱ - ۱۳۹۸/۳/۳۰کد خبر: 279325
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: بانکداری باز باعث می‌شود لایه‌های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات،‌ مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن بعنوان اولین مشتری بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران در خصوص این بستر نوین از بانکداری گفت: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.
 
محمودرضا خواجه نصیری تصریح کرد: در روزهای تقسیم سود در شرکت، آمار تراکنش ها در شرکت به حدی بالا می رفت که مجبور به آماده باش می شدیم؛ چرا که باید اطلاعات را استخراج و به سیستم بانکی منتقل می کردیم و این پروسه بسیار زمانبر و دست و پا گیر بود و در یک نقطه به دلیل همین مشکلات هم افزایی بین شرکت و بانک متوقف می شد.
 
وی با اشاره به ویژگی بانکداری باز در رفع مشکل یاد شده گفت: بانکداری باز این امکان را به ما داده است که از این چالش عبور کنیم و به عبارتی بزرگ شویم و حجم تراکنش هایمان از گذشته بیشتر شود؛ با بانکداری باز، تمرکز ما از بروکراسی به ارتقا کیفیت خدمات منتقل می شود.
 
خواجه نصیری اذعان داشت: این سازوکار، کاملا نظام یافته است؛ با اتصال سیستم ها به یکدیگر، شرکت های واسط تجاری، شرکت های واسط ارزی و سایر هسته های عملیاتی در حوزه های دیگر می توانند لایه ای ایجاد کنند که خدمات بانک را پنج، ده و یا حتی بیست برابر کنند.
 
محمودرضا خواجه نصیری گفت: به زعم من بانکداری باز، بستر توسعه نظام بانکی را بدون نیاز به ساختار فیزیکی( شعب) فراهم می کند و در این میان بانک توسعه صادرات ایران می تواند با استفاده از این ظرفیت بانکداری باز، علاوه بر کاهش هزینه ها، دایره ارائه خدمات خود را توسعه دهد.
 
وی ضمن تشکر از دکتر علی صالح آبادی به خاطر همراهی و همدلی در عملیاتی شدن فرایند بانکداری باز گفت: شما همیشه در ارائه خدمات نوین پیشرو بوده اید و امیدواریم در ادامه این هم افزایی، تعامل خوبی را برقرار کنیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *