RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۴ مهر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

بانک ترکیه ای زیر ذره بین تحریم آمریکا

نقش فعال بانک رفاه در حمایت از ملی پوشان

برگزاری دومین مرحله قرعه کشی طرح همرازبانک سینا

جذب سرمایه ۸ هزار میلیارد تومانی نفت و گاز از بازار سرمایه

مهلت بخشودگی صددرصدی جرائم مالیاتی تا پایان مهر است

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت عرضه برق در بورس

قیمت سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید

رشد قیمت دلار در بازار

برندگان نوبل اقتصاد چطور زندگی مردم را متحول کرده‌اند؟

تصویب لایحه حمایت از حقوق سهامدران خرد در هیات دولت

بیمه کوثر بیش از ۱۲‌میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

تاریخ و ترکیب نهایی قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه اعلام شد

نقش آفرینی بانک صادرات در بخش تراکنش‌های تاثیرگذار و اثر بخش

بازگشت آرامش به بورس

نشست تخصصی معرفی خدمات بانک توسعه صادرات در اراک برگزار شد

مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود

تحول دیجیتال، اولویت سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد

چین ۲۰ هزار تن طلا دارد؟

روند افزایشی طلا از سرگرفته شد

بازار بورس پس از مدت کوتاهی به ثبات می‌رسد

امکان افزایش نرخ سود بیمه‌های زندگی

مناطق جنوبی تهران پیشتاز تورم ملکی

IMF:‌ نرخ رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۹، منفی ۹.۵ درصد

مدیریت اثربخش دانش، رمز موفقیت و مانایی سازمان‌های امروزی است

عرضه ۵۳ هزار تن محصول در تالار محصولات صنعتی و معدنی

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن تشریح کرد:

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۹کد خبر: 279311
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اعلام کرد: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن بعنوان اولین مشتری بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران در خصوص این بستر نوین از بانکداری گفت: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.
 
محمودرضا خواجه نصیری تصریح کرد: در روزهای تقسیم سود در شرکت، آمار تراکنش ها در شرکت به حدی بالا می رفت که مجبور به آماده باش می شدیم؛ چرا که باید اطلاعات را استخراج و به سیستم بانکی منتقل می کردیم و این پروسه بسیار زمانبر و دست و پا گیر بود و در یک نقطه به دلیل همین مشکلات هم افزایی بین شرکت و بانک متوقف می شد.
 
وی با اشاره به ویژگی بانکداری باز در رفع مشکل یاد شده گفت: بانکداری باز این امکان را به ما داده است که از این چالش عبور کنیم و به عبارتی بزرگ شویم و حجم تراکنش هایمان از گذشته بیشتر شود؛ با بانکداری باز، تمرکز ما از بروکراسی به ارتقا کیفیت خدمات منتقل می شود.
 
خواجه نصیری ااذعان داشت: این سازوکار، کاملا نظام یافته است؛ با اتصال سیستم ها به یکدیگر، شرکت های واسط تجاری، شرکت های واسط ارزی و سایر هسته های عملیاتی در حوزه های دیگر می توانند لایه ای ایجاد کنند که خدمات بانک را پنج، ده و یا حتی بیست برابر کنند.
 
محمودرضا خواجه نصیری گفت: به زعم من بانکداری باز، بستر توسعه نظام بانکی را بدون نیاز به ساختار فیزیکی( شعب) فراهم می کند و در این میان بانک توسعه صادرات ایران می تواند با استفاده از این ظرفیت بانکداری باز، علاوه بر کاهش هزینه ها، دایره ارائه خدمات خود را توسعه دهد.
 
وی ضمن تشکر از دکتر علی صالح آبادی به خاطر همراهی و همدلی در عملیاتی شدن فرایند بانکداری باز گفت: شما همیشه در ارائه خدمات نوین پیشرو بوده اید و امیدواریم در ادامه این هم افزایی، تعامل خوبی را برقرار کنیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *