RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۷ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

لغو دعوت به مجمع بانک دی

عملکرد «اینستکس» ناچیز و هیچ است

سرمایه‌گذاری در بازار دلار، سکه، مسکن و خودرو ریسک دارد

تکذیب تعیین نرخ از پیش تعیین شده ارز در بازار متشکل ارزی

مجمع بانک مهر اقتصاد لغو شد

عرضه سهام ۴ شرکت بزرگ دولتی در بورس

شعب به رابطه تعادلی منابع و مصارف توجه کنند

۵ نکته بازار ارز به روایت همتی

یورو و پوند گران شد/دلار ثابت ماند

سهامداران بیمه نوین به سود رسیدند

حضور فعال بانک ملت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

رییس صندوق بین‌المللی پول استعفا کرد

عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه

پرداخت ارز به بیش از ۳۱ هزار زائر سرزمین وحی توسط بانک ملی

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

تسریع در ایجاد دادسراهای مالیاتی

سکه در سراشیبی کانال ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

چگونه در طرح یاس بانک سینا وام بگیریم؟

حضور فعال سامانتل در الکامپ ۹۸

لایحه اخذ مالیات از فعالیت‌های اختلال‌زا به دولت رفت

کاهش ۲۰هزار تومانی قیمت هر گرم طلا در یک روز

بیت‌کوین‌ چگونه استخراج می‌شود؟

روایت بلومبرگ از سرنوشت اینستکس

توصیه رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره خرید طلا

پتروشیمی‌ها موظف به عرضه کالا در بورس

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن تشریح کرد:

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۹کد خبر: 279311
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اعلام کرد: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن بعنوان اولین مشتری بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران در خصوص این بستر نوین از بانکداری گفت: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.
 
محمودرضا خواجه نصیری تصریح کرد: در روزهای تقسیم سود در شرکت، آمار تراکنش ها در شرکت به حدی بالا می رفت که مجبور به آماده باش می شدیم؛ چرا که باید اطلاعات را استخراج و به سیستم بانکی منتقل می کردیم و این پروسه بسیار زمانبر و دست و پا گیر بود و در یک نقطه به دلیل همین مشکلات هم افزایی بین شرکت و بانک متوقف می شد.
 
وی با اشاره به ویژگی بانکداری باز در رفع مشکل یاد شده گفت: بانکداری باز این امکان را به ما داده است که از این چالش عبور کنیم و به عبارتی بزرگ شویم و حجم تراکنش هایمان از گذشته بیشتر شود؛ با بانکداری باز، تمرکز ما از بروکراسی به ارتقا کیفیت خدمات منتقل می شود.
 
خواجه نصیری ااذعان داشت: این سازوکار، کاملا نظام یافته است؛ با اتصال سیستم ها به یکدیگر، شرکت های واسط تجاری، شرکت های واسط ارزی و سایر هسته های عملیاتی در حوزه های دیگر می توانند لایه ای ایجاد کنند که خدمات بانک را پنج، ده و یا حتی بیست برابر کنند.
 
محمودرضا خواجه نصیری گفت: به زعم من بانکداری باز، بستر توسعه نظام بانکی را بدون نیاز به ساختار فیزیکی( شعب) فراهم می کند و در این میان بانک توسعه صادرات ایران می تواند با استفاده از این ظرفیت بانکداری باز، علاوه بر کاهش هزینه ها، دایره ارائه خدمات خود را توسعه دهد.
 
وی ضمن تشکر از دکتر علی صالح آبادی به خاطر همراهی و همدلی در عملیاتی شدن فرایند بانکداری باز گفت: شما همیشه در ارائه خدمات نوین پیشرو بوده اید و امیدواریم در ادامه این هم افزایی، تعامل خوبی را برقرار کنیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *