RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

جزییات وام ویژه بانوان در بانک سینا

۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۳/۲۹کد خبر: 279279
ایستانیوز:این طرح درواقع تسهیلاتی است که بانک سینا ویژه بانوانی در نظر گرفته که قصد سرمایه‌گذاری در بانک‌ها رادارند و درواقع با آن می‌توانند یک تیر و دو نشان بزنند، یا اینکه با پشتوانه سپرده خود تسهیلات دریافت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در طرح آذین بانک سینا تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به بانوان واجد شرایط، تسهیلات با نرخ سود حداقلی پرداخت می‌شود.
شرط اصلی پرداخت تسهیلات طرح این ساست که، افتتاح حساب بلندمدت در این بانک خواهد بود. درواقع بانوانی که متقاضی دریافت تسهیلات طرح آذین هستند، بعد از سپرده‌گذاری در بانک سینا و به پشتوانه حساب افتتاح‌شده، می‌توانند برای دریافت تسهیلات موردنیاز خود اقدام کنند.
میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان، با توجه به میزان سرمایه‌گذاری بانوان در حساب مربوطه به طرح آذین تعیین می‌شود. درواقع بانوان بعد از سرمایه‌گذاری در بانک سینا می‌توانند تا ۸۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم سقف تسهیلات پرداختی به بانوان در طرح آذین ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که در صورت سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون تومانی، قابل پرداخت خواهد بود.
یکی از مزیت‌های طرح آذین بانک سینا، نرخ سود پایین و حداقلی تسهیلاتی است که متقاضی با پشتوانه حساب سپرده خود دریافت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آذین ویژه بانوان بانک سینا ۵ درصد اعلام‌شده است. دریافت‌کننده تسهیلات بابت حساب سپرده بلندمدتی که برای استفاده از طرح تسهیلاتی در بانک سینا افتتاح می‌کند نیز سود سالیانه ۶ درصدی دریافت می‌کند.
 یکی از مواردی که شاید برای افرادی که مشکل ضامن تسهیلات دارند مزیت مهمی محسوب شود، عدم نیاز به ضامن برای دریافت تسهیلات آذین بانک سینا است. درواقع حساب سپرده مشتری نقش ضامن را برای دریافت تسهیلات ایفا می‌کند و دیگر نیازی به معرفی ضامن شخص، چک، سند ملکی و... برای دریافت وام نیست. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح آذین بانک سینا ۳۶ ماهه خواهد بود.
برخلاف برخی تسهیلات با پشتوانه حساب سپرده، در طرح آذین مشتری تمامی مبلغ تسهیلات (۸۰ درصد مبلغ سپرده) خود را دریافت می‌کند و هیچ بخشی از سپرده از سوی بانک بلوکه نمی‌شود. البته با این توضیح که سپرده مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات مسدود خواهد بود و امکان برداشت از آن وجود ندارد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *