RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود افتتاح شد

۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۳/۲۸کد خبر: 279222
ایستانیوز: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی تهران (اگروفود ۲۰۱۹) که یکی از مهمترین رویدادهای سالیانه صنعت غذایی و کشاورزی در منطقه است، از امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،به گزارش روز سه شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، این نمایشگاه با حضور ۷۶۵ شرکت داخلی و ۱۶۰ شرکت خارجی از ۲۰ کشور جهان فعالیت خود را آغاز کرد و کشورهای اسپانیا، اتریش، آلمان، ایتالیا، اسلواکی، امارات متحده عربی، اندونزی، برزیل، ترکیه، تونس، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، لهستان، مغولستان، هلند، هند و یونان در آن شرکت دارند.
 
فضای اختصاص داده شده به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود افزون بر ۷۰ هزار مترمربع است و گروه‌های کالایی آن شامل «ایران فود» (فرآورده‌ها و محصولات غذایی)، «ایران فودتک» (ماشین آلات، تجهیزات و فناوری صنایع غذایی، بسته بندی و تجهیزات جانبی) و «ایران آگرو» (صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط) است.
 
ارزش صادرات محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان در ۹ ماهه (فروردین تا پایان آذر) ارسال افزون بر چهار میلیارد و ۷۶۵ میلیون دلار بوده است و نسبت به سال پیش از آن رشد ۱۴ درصدی نشان می‌دهد؛ عمده اقلام صادراتی محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان شامل انواع میوه‌های درختی، انواع سبزیجات، محصولات جالیزی، شیر و فرآورده‌های آن، زعفران، ماهی و میگو است. مقصد این محصولات نیز به طور عمده کشورهای عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه، هند، ترکیه، ویتنام، ترکمنستان و آلمان است.
 
برپایه این گزارش، در کنار سالن‌های برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود، سالن‌هایی هم به ارائه توانمندی‌های این شرکت‌ها در حوزه‌های مرتبط با محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص داده شده است.
 
معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود از ۲۸ تا ۳۱ خرداد همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برپا است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *