RSS
امروز دوشنبه ، ۲۹ مهر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تلاش بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک

حمایت از کارآفرینی ماموریت اصلی بانک کارآفرین

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در برخی شهرهای خوزستان

حمایت دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از تلاش تجارت‌نو برای ورود ایران به بازارهای جهانی

سهم پنج هزار میلیارد ریالی بنگاه های اقتصادی از تسهیلات بانک ملی

شاخص عملکرد معاونت مالی، اقتصادی و پشتیبانی بیمه معلم

بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان خسارت به زائرین کربلا

استمرار بالندگی و شکوفایی در نهمین بهار بیمه کوثر

ثبت نشان تجاری بانک کارآفرین در سیستم بین‌المللی مادرید

ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه

نظام بانکی در مسیر اصلاح و بهبود است

سونامی سقوط در بازار سرمایه؛ ۳ سناریو پیش روی بورس

مرکز آمار:قیمت زمین ۱۷۵ درصد رشد کرد

ریزش ۸ هزار و ۲۴۸ واحدی شاخص کل بورس تهران

کاهش ۳۵ درصدی تولید خودرو

صنعت بیمه چین ۱۲۰۰ درصد رشد کرد

همتی: ۷۱ درصد ارز صادراتی به کشور بازگشت

سیلی دلار بر بازار

بانک صادرات ۳۴۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه داد

مهلت ۴۵ روزه متقاضیان وام ازدواج

مطالبات معوق بانک‌ها به ۱۷۰ هزار میلیارد تومان رسید

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت۲۹مهرروزملی صادرات

۴۵ درصد ارز صادراتی طی ۱۸ ماه گذشته به کشور بازگشته است

معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد اصلاح می‌شود

​در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛

رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات

۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۳/۲۷کد خبر: 279124
ایستانیوز:استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران به‌ویژه در بخش اینترنت‌بانک در اردیبهشت‌‎ماه ٩٨ نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ٥٧ درصدی مواجه بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از اینترنت‌بانک آن شده است، به‌ نحوی ‌که حجم استفاده از اینترنت‌بانک صادرات ایران در اردیبهشت‌ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه همین سال‌جاری از ٥٧ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها از ٧٢درصد فراتر رفت.
همچنین تعداد تراکنش‌های صورت‌گرفته در سامانه همراه‌بانک صادرات در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه قبل، بالغ بر ٥١ درصد و میزان این تراکنش‌ها از ٥٥درصد فراتر رفته است.
در حوزه بانکداری الکترونیک، تلفن‌بانک صادرات ایران نیز با افزایش ٤٤درصدی تعداد تراکنش‌ها و نیز ٨٨درصدی مبلغ آن‌ها همراه بوده است.
علاوه‌بر این، مبلغ تراکنش‌ها در پایانه‌های شعب این بانک در دومین ماه از سال‌جاری رشد ٨٦ درصدی را نسبت به فروردین‌ماه تجربه کرد و نیز میزان تراکنش‌ها از طریق ٥هزار و یکصد و هشتاد خودپرداز این بانک در همان بازه زمانی، رشد ٢٢ درصدی را ثبت کرد.
بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان خودپرداز در شبکه بانکی، همواره منشأ خدمات گسترده و تسهیل امور بانکی از این درگاه در سطح کشور بوده است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *