RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

معاون فنی بیمه ایران خبر داد :

رونمایی از طرح‌های جدید در فروش بیمه‌های زندگی

۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۳/۲۴کد خبر: 278909
ایستانیوز: معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران افزایش سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی این شرکت از ۴به ۹درصد را نشان دهنده استراتژی درست برای بهبود پرتفو دانست و گفت: متوازن سازی پرتفوی بیمه ایران با کاهش ریسک‌های نامطلوب آغاز شده و با غربالگری ریسک‌های زیان‌ده باید ادامه یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد زاهدنیا در سومین روز کارگاه آموزشی و توجیهی رابطین استانها در خزرآباد ساری، اولویت بیمه ایران را توسعه بیمه‌های زندگی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیمه ایران در بخش بیمه‌های زندگی در جایگاه نخست قرار گرفته و رشد این بیمه‌نامه‌ها در سال گذشته به ۱۰۹درصد رسیده است که قطعاً با رفع ایرادات شکلی و رفع مشکلات و موانع، این رشد در سال جاری بیشتر خواهد شد.
 
معاون فنی بیمه ایران ادامه داد: این دوره اولین دوره جهش زا برای ایجاد نوآوری است و یکی از عوامل توسعه‌بخش در زمینه جهش و بهبود کیفیت بیمه های زندگی، عرضه محصول با کیفیت است که دارای ظرفیت‌های فراوانی باشد، که این مدل بر اساس نیازها و اولویت های مردم و در نظر گرفتن میزان اثرگذاری تورم در زندگی آنان در بیمه ایران طراحی شده است.
 
زاهدنیا رصد تغییرات در بیمه های زندگی و تغییرات مستمر در کیفیت آن را دستور کار مدیران ارشد شرکت برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان مهم دانست و تأکید کرد: با روش‌های گذشته نمی‌توانیم، بیمه بفروشیم، از این رو در طرح جدید بیمه عمر باید ارزش پول مردم را حفظ نماییم.
 
معاون فنی بیمه ایران، طرح های بیمه زندگی جان، بیمه طلایی (مستمری بازنشستگی) و طرح بیمه سیمین (عمر و درمان خانواده) و همچنین بیمه زندگی با مدل تکافل را مهم‌ترین طرح‌های بیمه ایران معرفی کرد و افزود: بزودی با رونمایی از این طرح‌ها شاهد تغییرات و تحول گسترده‌ای در زمینه فروش #بیمه‌های_زندگی خواهیم بود.
 
گفتنی است سومین روز کارگاه آموزشی و توجیهی رابطین استانها امروز با کلاس بازاریابی بیمه زندگی ادامه یافت و در مراسم اختتامیه که با حضور محمد زاهدنیا معاون فنی، سلامی مدیر کل بودجه، روحی مدیر کل امور نمایندگان، جعفری تنها مدیر مجتمع ۱۵آبان و دارایی و امیری مدیران کل مازندران و استان تهران برگزار شد، به شرکت کنندگانی که در آزمون موفق شدند، گواهینامه آموزشی اعطا شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *