RSS
امروز چهارشنبه ، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قابلیت اعتماد به زیرساخت‌های احراز هویت؛ لازمه مبارزه با پولشویی

طرح کار و تحصیل هم‌زمان مرکز رشد بیمه رازی

تجمیع اطلاعات هویتی و سوابق مودیان مالیاتی تا دو ماه آینده

سامانه بورس، ظرفیت پذیرش سهام عدالت را ندارد

بسیار بزرگ برای" ورشکسته شدن" یا "بسیار کوچک"برای موفق شدن؟

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته ای سررسید شهریور ۹۸

عرضه و تقاضای ارز کنترل می شود

هواپیمایی ایرتور پس از ۵ نوبت در مزایده عمومی فروخته شد

پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار میلیاردی "های وب"

بازار سرمایه جایی برای نگرانی ندارد

عرضه فولاد، آلومینیوم، سرب، روی و طلا در بورس کالا

رشد چهار درصدی تولید در ۱۰ واحد بزرگ فولادی کشور

رشد اقتصادی حاصل حذف صفر از پول ملی در سایر کشورها

ایران در حفظ ارزش پول ملی موفق بوده است

چشم‌انداز رشد اقتصادی ایران

سود هر سهم "رکارت" کاهشی بود

قیمت طلا مجدد ۱۵۰۰ دلاری شد

دولت کارگران فقیر را به حال خود رها کرد

سرمایه‌هایی که به رونق تولید منجر نمی‌شود!

آیا آغاز تغییرات از کارت سوخت جایگاه‌ها کلید خورده؟

نقص فنی نفتکش ایرانی در دریای سرخ

سه‌گانه قیمت‌شکن در بازار مسکن

اصلاح چرخه کارمزد با اعمال در درگاه‌های پرداخت اینترنتی

واریز ۳هزار میلیارد تومان حق بیمه ثالث به حساب سه ارگان

بیمه عمر تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه اقساطی شد

مدیرعامل بانک رفاه:

رادیو رفاه نقش مهمی در تقارن اطلاعات و شفافیت سازمانی دارد

۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۱کد خبر: 278782
ایستانیوز:مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: رونمایی از رادیو اینترنتی رفاه که در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۹ رخ داد یک اتفاق نوآورانه، خلاقانه و متناسب با روندهای روز است و نقش مهمی در تقارن اطلاعات و شفافیت سازمانی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل این بانک در مراسم رونمایی از رادیو اینترنتی رفاه که همزمان با رویداد رفاتک پیچ در هشتمین نمایشگاه بین المللی نو آوری و فناوری- اینوتکس 2019 – صورت گرفت با تقدیر از روابط عمومی این بانک و بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت های فناورانه در بازنشر اطلاعات خاطر نشان ساخت: به همت روابط عمومی بانک رفاه که یکی از فعال ترین روابط عمومی های صنعت بانکداری در کشور است، امروز شاهد رونمایی از یک رسانه دیجیتال به نام رادیو رفاه هستیم که تلاش می کند در کمترین زمان ممکن، اطلاعات و اخبار بانک را به جامعه ذی نفعان منعکس کند.
مدیرعامل بانک رفاه بر ضرورت اتخاذ رویکرد روابط عمومی الکترونیک تأکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در روابط عمومی بانک رفاه ضرورت استقرار روابط عمومی الکترونیک درک شده و این حوزه به منظور نیل به روابط عمومی کار آمد، چابک و تمام دیجیتال از تمامی ابزارها و زیرساخت ها استفاده می کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *