RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

اعلام برنامه‌های آسیا برای گسترش بیمه‌های زندگی

تورم در چه شرایطی برفروش بیمه های زندگی تاثیر نمی گذارد

۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۳/۲۰کد خبر: 278705
ایستانیوز: بیش از هزار و پانصد نماینده در راستای اجرای آیین‌نامه ۹۶ بیمه مرکزی، جذب شده و در حال آموزش هستند.
به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برنامه های بیمه آسیا برای گسترش بیمه های زندگی در کشور اعلام شد.
مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در گفت‌وگو بابورس‌نیوزدر خصوص تاثیر تورم بر تقاضای بیمه‌نامه‌های زندگی بیان کرد: قطعا تورم بر روند تقاضای بیمه‌های زندگی اثرگذار است؛ ولی اگر اطلاعا‌ت صحیح در مورد بیمه‌های زندگی ارائه شود و مردم بدانند با سرمایه‌گذاری اندک و خرید بیمه‌نامه زندگی از چه مزایایی برخوردار خواهند بود، تورم موجب کاهش تقاضای بیمه‌های زندگی نخواهد شد.
 
وی افزود: خدمات و پوشش‌های بیمه‌های زندگی در صورت بروز حوادث برای بیمه‌شدگان، اهمیت بیمه‌نامه‌های زندگی را دوچندان می‌کند؛ خرید بیمه‌نامه‌های زندگی فقط با هدف سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد که تورم را عاملی برای کاهش جذابیت این نوع بیمه‌نامه‌ها ارزیابی کنیم.
 
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در مورد راهکارهای افزایش جذابیت بیمه‌نامه‌های زندگی اظهار داشت: می‌توان با اقداماتی همچون گسترش شبکه فروش و ارائه بیمه‌نامه‌های مکمل به بیمه‌گذاران، مردم را ترغیب به خرید بیمه‌نامه‌های زندگی کرد.
 
مدیرعامل بیمه آسیا در مورد برنامه‌های این شرکت برای افزایش فروش بیمه‌نامه‌های زندگی گفت: این شرکت جهت تنوع بیشتر پرتفوی بیمه‌ای و افزایش فروش بیمه‌نامه‌های زندگی اقداماتی انجام داده که از جمله این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی یک مجتمع تخصصی در این زمینه اشاره کرد.
 
به گزارش بورس نیوز، وی اظهارکرد: از سوی دیگر، بیش از هزار و پانصد نماینده نیز در راستای اجرای آیین نامه 96 بیمه مرکزی، جذب شده و در حال آموزش هستند و امیدواریم با فعالیت این مجتمع تخصصی و آغاز به کار نمایندگان جدید، گام مثبتی در جهت آموزش، راه اندازی و توسعه شبکه فروش بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور برداشته شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *