RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

حساب صندوق تثبیت ۱۰۰۰ میلیارد تومان شارژ می‌شود

درویش مدیرعامل قرمزها می‌ماند

بررسی روند و چشم‌انداز بازارهای مالی

تکمیل زنجیره سهام عدالت با مدیریت مردم

حمایت تسهیلاتی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

شرط کشاورز در انتصاب مدیران بیمه ایران

بانک شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

۱۳:۴ - ۱۳۹۸/۳/۱۱کد خبر: 278355
ایستانیوز: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رحیم طاهری با اشاره به هوشمندسازی خدمات در بانک شهر، اظهار کرد: پیش از این در سیستم بانکی، بالا بودن تعداد شعب از جمله مزیت‌ها و نشانه‌های عملکرد خوب یک بانک بود اما به مرور زمان و با تغییر استانداردها و رویکردها، بانکداری الکترونیک گسترش یافت و در حال حاضر بانک‌ها به دنبال کاهش شعب فیزیکی هستند.
 
طاهری افزود:یکی از مهمترین نمادها برای حرکت بانک شهر به سمت بانکداری الکترونیک، تاسیس و گسترش پیشخوان های شهرنت ‌به عنوان شعبه‌ای کوچک برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است.
 
وی با اشاره به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات پیشخوان های شهرنت و همچنین خدمات الکترونیک بانک شهر، تصریح کرد: از آنجایی که قدمت این بانک ۱۰سال است خوشبختانه توانسته در زمینه بانکداری الکترونیک عملکرد قابل توجهی داشته باشد.
 
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در بانکداری سنتی ارائه خدمات به گونه‌ای است که مشتری را مجبور به دریافت نوعی خاص از خدمات می کند در حالی که با بانکداری الکترونیک می توان دایره انتخاب مشتری را گسترش داد.
 
طاهری تاکید کرد: اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *