RSS
امروز سه شنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

مروری بر تصمیمات دو مجمع عمومی یک شرکت دارویی

تحقق رویای یونیکورن در حوزه فین‌تک

سهم ۱۱ درصدی صنعت محصولات شیمیایی از معاملات فرابورس

کتاب وقایع‌نگاری فراز و فرودهای بازار سرمایه منتشر شد

توافق برای انتخاب دبیر کل سندیکای بیمه‌گران

برای صادرات غیرنفتی فرش قرمز پهن می‌کنیم

کاهش درآمد ۳ ماهه "خودرو"

افزایش سود هر سهم "بشهاب" چشمگیر بود

LME حامی شفافیت

بورس های آسیایی منفی شدند

ارزش بازار "ونیکی" ۷ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال افزایش یافت

"لخزر"به هر سهم ۲ هزار و ۳۱۹ ریال اختصاص داد

تقدیر استاندار گیلان از بانک ملی ایران

بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی

عرضه ۸۸ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا

نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد

تفاهم‌نامه بین بانک آینده و سازمان برنامه و بودجه

نقش صندوق مکانیزه فروش در شفافیت اقتصادی

دستورالعمل مالیاتی خریداران سکه ابلاغ شد

پرداخت طلب مالباختگان سکه ثامن

طرح حذف دلار از مبادلات بین‌المللیِ، مفید یا مضر؟

بورس باید از مالیات بر عایدی سرمایه مستثنی شود

جزییات تحریم‌های تازه توسط آمریکا علیه ایران

واگذاری بلوک‌ ۲۰ درصدی سهام پالایش نفت شیراز

طرح تامین مسکن کارکنان دولت بزودی رونمایی می‌شود

بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده

۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۳/۵کد خبر: 278167
ایستانیوز: مدیران و کارشناسان شرکت بیمه کوثر با داشتن بانک اطلاعاتی جامع از بیمه ‌شدگان توانستند بدون مراجعه بیمه ‌شده به سرپرستی‌ ها از مکان‌ های خسارت ‌دیده در حادثه سیل اخیر بازدید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سرپرست معاونت فنی شرکت در هم‌اندیشی "سیل" که با حضور مدیران سرپرستی استان‌های حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با تجزیه و تحلیل حوادث گذشته و پیش‌رو دستیابی به راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش آثار پیشامدها و نیز بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان تحقق می‌یابد.
 
فرهاد اعلمی‌فر با بیان اینکه این هم‌اندیشی با هدف بهبود خدمت‌رسانی با حداکثر دقت و سرعت برپا شد، افزود: یکسان‌سازی فرایند اجرای عملیات در سراسر کشور موجب افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شرکت شد.
 
وی با اشاره به اینکه ما باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم، خاطرنشان‌کرد: کارشناسان شرکت‌های بیمه با شناسایی ریسک‌ کسب‌وکارهای مختلف و افزایش آگاهی کارفرمایان بازارهای جدید را خلق خواهد کرد.
 
سرپرست معاونت فنی بیمه کوثر نقش مدیران سرپرستی در شرایط بحرانی را موثر دانست و گفت: رسیدگی سریع و پرداخت خسارت در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه، حداقل تعداد پرونده‌های اعتراضی با توجه به حجم پرونده‌ها، همبستگی و انسجام بین مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستی‌ها در زمان بحران، تعامل سازنده با بیمه‌گذاران عمده در خصوص پرداخت خسارت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خارج از شرکت برای امور ارزیابی خسارت و همچنین ثبت حواله‌های خسارت و ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی شرکت برای حادثه‌دیدگان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در بحران‌های اخیر بوده است. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *