RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ضوابطِ روش‌های نگهداری از ۲۳ میلیون واحد مسکونی تدوین می‌شود

جزئیات جدید افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان

« آموزش از راه دور هوشمند» برای کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی

درخواست گمرک برای تعیین کالای همراه مسافر مناطق آزاد

مدیران برای مقابله با تحریم‌ها باید ریسک‌پذیر باشند

۷ دلیلی که باید تجربه‌های جنگ معرفی شود

آخرین نبرد زنگنه

راه اندازی عملیات بازار باز در دستور کار بانک مرکزی

جایگاه دلار در جهان تقویت شد

کاهش قیمت طلا با سیگنال جدید آمریکا

واکنش بورس‌های جهانی به کاهش نرخ بهره در آمریکا

زیرساخت‌های استفاده پزشکان از دستگاه کارت‌خوان فراهم شود

محصولات بانک توسعه تعاون ویژه تعاونی‌ها طراحی و ارائه می‌شود

اختصاص وام ۱۷۰ یورویی بانک توسعه اسلامی به پروژه فاضلاب تهران

بلومبرگ: تحریم‌های جدید بر ایران آثار ناچیزی خواهند داشت

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مناطق سیل زده لرستان

شیوه حذف یارانه بگیران پردرآمد مشخص شد

نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت

بیمه تعاون عضو اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) شد

اعلام جزییات برگزاری مجمع بانک رفاه کارگران

بلژیک به اینستکس پیوست

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

عرضه در بورس شدت گرفت قیمت‌ها پایین آمد

هزینه خرید وام مسکن به زیر ۱۰ میلیون برگشت

نگاهی به عملکرد صادراتی ایران در ۲۰۱۹

بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده

۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۳/۵کد خبر: 278167
ایستانیوز: مدیران و کارشناسان شرکت بیمه کوثر با داشتن بانک اطلاعاتی جامع از بیمه ‌شدگان توانستند بدون مراجعه بیمه ‌شده به سرپرستی‌ ها از مکان‌ های خسارت ‌دیده در حادثه سیل اخیر بازدید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سرپرست معاونت فنی شرکت در هم‌اندیشی "سیل" که با حضور مدیران سرپرستی استان‌های حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با تجزیه و تحلیل حوادث گذشته و پیش‌رو دستیابی به راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش آثار پیشامدها و نیز بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان تحقق می‌یابد.
 
فرهاد اعلمی‌فر با بیان اینکه این هم‌اندیشی با هدف بهبود خدمت‌رسانی با حداکثر دقت و سرعت برپا شد، افزود: یکسان‌سازی فرایند اجرای عملیات در سراسر کشور موجب افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شرکت شد.
 
وی با اشاره به اینکه ما باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم، خاطرنشان‌کرد: کارشناسان شرکت‌های بیمه با شناسایی ریسک‌ کسب‌وکارهای مختلف و افزایش آگاهی کارفرمایان بازارهای جدید را خلق خواهد کرد.
 
سرپرست معاونت فنی بیمه کوثر نقش مدیران سرپرستی در شرایط بحرانی را موثر دانست و گفت: رسیدگی سریع و پرداخت خسارت در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه، حداقل تعداد پرونده‌های اعتراضی با توجه به حجم پرونده‌ها، همبستگی و انسجام بین مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستی‌ها در زمان بحران، تعامل سازنده با بیمه‌گذاران عمده در خصوص پرداخت خسارت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خارج از شرکت برای امور ارزیابی خسارت و همچنین ثبت حواله‌های خسارت و ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی شرکت برای حادثه‌دیدگان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در بحران‌های اخیر بوده است. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *