RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است

درآمدزایی سالانه ۴۰ هزار میلیاردی با مولدسازی دارایی‌

آغاز فرایند واگذاری باقیمانده سهام دولت

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات

سرمایه‌گذاری بر نیروی انسانی؛ پیش‌نیاز توسعه فراگیر

۷۰ درصد کارت‌های بانکی غیرفعال است

قبل از اصلاح بودجه، دولت در نقش خود در اقتصاد بازنگری کند

سرعت کاهش رشد اقتصادی بالاست

بورس ارز در آستانه افتتاح

مستاجران چشم‌انتظار حمایت دولت

حضور بانک کارآفرین در چهل و سومین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران

ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی خرداد موکول نکنید

توقف دو روزه نماد بانک ملت در بورس

تغییرات قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی در سال ۹۷

میرشجاعیان نماینده ایران در بانک جهانی شد

رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات

افزایش صدور دسته چک های صیادی بانک ملی ایران

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود ۲۰۱۹

دلایل تشکیل بازار متشکل ارزی

نوبخت: ۸۰ هزار پروژه در دست اجرا داریم

خدمات پست بانک در تحقق دولت الکترونیک

التهاب بازارها کاهش یافت

حمایت از ورزش با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک قرض الحسنه مهرایران

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید

عوامل تاثیرگذار بر کاهش نرخ سود بانکی

پاسخگویی بیمه مرکزی به سازمان‌های نظارتی

۱۳:۰ - ۱۳۹۸/۳/۵کد خبر: 278144
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضرورت حفظ استقلال و اقتدار مجموعه بیمه مرکزی، نسبت به همکاری تنگاتنگ با سازمان‌های نظارتی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در آیین تودیع و معارفه مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی، سخن می گفت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، اظهار داشت: مجموعه ای که در چارچوب ماموریت ها و مسئولیت های قانونی خود حرکت می ‌کند، در برابر پاسخگویی به سوالات نهادهای نظارتی هیچگونه مشکل و محدودیتی نخواهد داشت.
 
رییس شورای عالی بیمه اظهار داشت: ایجاد تحول سازمانی مستلزم ایده‌ های نوین است و با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهادهای ناظر و متناظر می ‌توان این هدف بزرگ را محقق کرد. وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از این اداره کل به عنوان یک مدیریت حساس و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: ایفای وظایف اداری در کنار ایجاد فضای مناسب رفاهی و بهبود وضعیت معیشت و تامین رضایت کارکنان در پیشبرد برنامه ها و تقویت اصل وفاداری سازمانی تاثیر انکار ناپذیری دارد.
 
سلیمانی افزود: بیمه مرکزی مجموعه دانش محور و متکی بر سرمایه های انسانی است و هر تلاشی برای تقویت بخش نیروی انسانی در حوزه های اداری، رفاهی و آموزشی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
 
رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر اصل شایسته سالاری، از اهمیت دو بخش آموزشی و استخدامی سخن گفت و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از کارکنان سازمان ها در جایگاه اصلی خود خدمت کنند، مشکلات مدیریتی به حداقل می رسد و میزان رضایت مردم افزایش خواهد یافت.
 
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات «محمد حسین فلاحتکار» مدیرکل پیشین توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از جانشین وی «علیرضا باقری ده آبادی» به عنوان مدیر فعال و خوش ‌فکر یاد کرد و افزود: همدلی، همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می ‌تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در مجموعه توسعه اداری و پشتیبانی نهاد ناظر صنعت بیمه باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *