RSS
امروز سه شنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قراردادهای صادراتی بیمه می شوند

عرضه بورسی، پادزهر «بازار سیاه»

واگذاری زمین در «زقیام»

در بانکداری باز رقابت بر سر تجربه مشتری است

مروری بر تصمیمات دو مجمع عمومی یک شرکت دارویی

تحقق رویای یونیکورن در حوزه فین‌تک

سهم ۱۱ درصدی صنعت محصولات شیمیایی از معاملات فرابورس

کتاب وقایع‌نگاری فراز و فرودهای بازار سرمایه منتشر شد

توافق برای انتخاب دبیر کل سندیکای بیمه‌گران

برای صادرات غیرنفتی فرش قرمز پهن می‌کنیم

کاهش درآمد ۳ ماهه "خودرو"

افزایش سود هر سهم "بشهاب" چشمگیر بود

LME حامی شفافیت

بورس های آسیایی منفی شدند

ارزش بازار "ونیکی" ۷ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال افزایش یافت

"لخزر"به هر سهم ۲ هزار و ۳۱۹ ریال اختصاص داد

تقدیر استاندار گیلان از بانک ملی ایران

بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی

عرضه ۸۸ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا

نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد

تفاهم‌نامه بین بانک آینده و سازمان برنامه و بودجه

نقش صندوق مکانیزه فروش در شفافیت اقتصادی

دستورالعمل مالیاتی خریداران سکه ابلاغ شد

پرداخت طلب مالباختگان سکه ثامن

طرح حذف دلار از مبادلات بین‌المللیِ، مفید یا مضر؟

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277964
ایستانیوز:شرکت بین المللی محصولات پارس در دوره مالی ۶ماهه خود سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بین المللی محصولات پارس در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۴هزار و ۵۰۰درصدی همراه شده است.
 
این شرکت سود عملیاتی را با رشد ۵۲۸درصدی مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و سود خالص را با رشد بیش از ۲۴هزار درصدی مبلغ ۱۲۶میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته در پایان دوره نیز رشد ۶۹۹درصدی را رقم زد و به مبلغ ۱۵۴میلیارد ریال رسید.
 
«شپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات باتوجه به سیاست های راهبردی شرکت طی سال های اخیر توانسته در بازار داخلی تأکید اصلی بر افزایش سهم فروش محصولات با کیفیت و قیمت بالاتر داشته و حاشیه سود بهتر و تنوع بیشتر محصولات را داشته باشد. در بازار صادراتی نیز طی ۳ماهه گذشته، با شروع مجدد صادرات و تحصیل ارز تلاش شده است ضمن توسعه سهم بازار، همراه با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات از رقابت ناسالم در قیمت خودداری شد.
 
این سیاست در ادامه سال مالی جاری نیز دنبال می شود. تبلیغات، اهدای پروموشن ها و گسترش فروش در واحدهای نمایندگی، پخش های سراسری و فروشگاه های زنجیره ای با قدرت دنبال خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *