RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

چادرملو نصف درآمد برآوردی را در ۵ ماه محقق ساخت

رشد ۵۲ درصدی تولید حق بیمه در بیمه ایران

دریافت گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ توسط بانک ملی ایران

کارت به کارت از مبدا بانک صادرات در «بله» امکان پذیر شد!

بازار آرام ارز در آخرین روزهای تابستان

سندیکا بیمه گران ایران می‌بایست به یک نهاد دیجیتال تبدیل شود

پیام رییس کل بیمه مرکزی درباره انتخابات سندیکای بیمه گران

بهره گیری از ظرفیت مدیران بانکی در روابط بین المللی

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر درج شد

ریزش ۲۰۶۴ واحدی شاخص بورس

درآمد ۹.۶ میلیارد دلاری غول نفتی از گردشگری طی ۲ماه

استفاده از تسهیلات صندوق یکم در پروژه اقدام ملی مسکن

رابطه کج‌دارو‌مریز کونلون‌بانک با ایران

سهم ایران از اقتصاد جهانی چقدر است؟

۴۲۶شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان

بانک پارسیان افزایش سرمایه می دهد

واسپاری ملت شفاف سازی کرد

سود ١٣ هزار میلیارد ریالی سپرده‌های سرمایه‌گذاری وبصادر

تعهدات غیرمسکنی بانک مسکن باید به حداقل ممکن برسد

شرایط خرید مسکن با تسهیلات یکم همچنان فراهم است

مُسکن بی اثر وام مسکن

سرمایه گذاران بازار طلا بخوانند

فقط ۷ روز تا جشنواره بانک آینده باقی مانده

دادگاه متهمان موسسه حافظ برگزار می‌شود

انتخابات سندیکای بیمه‌گران فردا برگزار می‌شود

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277964
ایستانیوز:شرکت بین المللی محصولات پارس در دوره مالی ۶ماهه خود سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بین المللی محصولات پارس در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۴هزار و ۵۰۰درصدی همراه شده است.
 
این شرکت سود عملیاتی را با رشد ۵۲۸درصدی مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و سود خالص را با رشد بیش از ۲۴هزار درصدی مبلغ ۱۲۶میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته در پایان دوره نیز رشد ۶۹۹درصدی را رقم زد و به مبلغ ۱۵۴میلیارد ریال رسید.
 
«شپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات باتوجه به سیاست های راهبردی شرکت طی سال های اخیر توانسته در بازار داخلی تأکید اصلی بر افزایش سهم فروش محصولات با کیفیت و قیمت بالاتر داشته و حاشیه سود بهتر و تنوع بیشتر محصولات را داشته باشد. در بازار صادراتی نیز طی ۳ماهه گذشته، با شروع مجدد صادرات و تحصیل ارز تلاش شده است ضمن توسعه سهم بازار، همراه با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات از رقابت ناسالم در قیمت خودداری شد.
 
این سیاست در ادامه سال مالی جاری نیز دنبال می شود. تبلیغات، اهدای پروموشن ها و گسترش فروش در واحدهای نمایندگی، پخش های سراسری و فروشگاه های زنجیره ای با قدرت دنبال خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *