RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خبر داد:

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

۱۱:۳ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277944
ایستانیوز: مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر 34 درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از 26درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.
 
وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست .
 
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.
 
رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *