RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

چادرملو نصف درآمد برآوردی را در ۵ ماه محقق ساخت

رشد ۵۲ درصدی تولید حق بیمه در بیمه ایران

دریافت گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ توسط بانک ملی ایران

کارت به کارت از مبدا بانک صادرات در «بله» امکان پذیر شد!

بازار آرام ارز در آخرین روزهای تابستان

سندیکا بیمه گران ایران می‌بایست به یک نهاد دیجیتال تبدیل شود

پیام رییس کل بیمه مرکزی درباره انتخابات سندیکای بیمه گران

بهره گیری از ظرفیت مدیران بانکی در روابط بین المللی

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر درج شد

ریزش ۲۰۶۴ واحدی شاخص بورس

درآمد ۹.۶ میلیارد دلاری غول نفتی از گردشگری طی ۲ماه

استفاده از تسهیلات صندوق یکم در پروژه اقدام ملی مسکن

رابطه کج‌دارو‌مریز کونلون‌بانک با ایران

سهم ایران از اقتصاد جهانی چقدر است؟

۴۲۶شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان

بانک پارسیان افزایش سرمایه می دهد

واسپاری ملت شفاف سازی کرد

سود ١٣ هزار میلیارد ریالی سپرده‌های سرمایه‌گذاری وبصادر

تعهدات غیرمسکنی بانک مسکن باید به حداقل ممکن برسد

شرایط خرید مسکن با تسهیلات یکم همچنان فراهم است

مُسکن بی اثر وام مسکن

سرمایه گذاران بازار طلا بخوانند

فقط ۷ روز تا جشنواره بانک آینده باقی مانده

دادگاه متهمان موسسه حافظ برگزار می‌شود

انتخابات سندیکای بیمه‌گران فردا برگزار می‌شود

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خبر داد:

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

۱۱:۳ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277944
ایستانیوز: مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر 34 درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از 26درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.
 
وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست .
 
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.
 
رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *