RSS
امروز سه شنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

آغاز معاملات آزمایشی گواهی سپرده زیره سبز در بورس کالا

انتقال مطالبات سیستم بانکی از چند شرکت‌ دولتی به حساب بدهی دولت

پذیره‌نویسی موفقیت‌آمیز اوراق ۶۰۰۰ میلیارد ریالی شهرداری شیراز

در محل اقامت خود کد بورسی بگیرید

تبعات عدم عضویت ایران در FATF

مدیرعامل تأمین اجتماعی تعیین شد

سه محور پیشنهادی قوانین جدید بازار پایه

تراکنش‌های بین بانکی ۱۰برابر بیشتر از حجم نقدینگی

چین با هدف کاهش وابستگی به دلار ۷۰ تن طلا خرید

شکاف نرخ تورم استان‌ها ۱۳.۷ درصد شد

شرایط تعویض وثیقه وام مسکن

ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار تا ۱۵ تیر

برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا

رشد ۲۵۳۰ واحدی شاخص کل بورس

قیمت سکه طرح جدیدبه ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید

شنیده شدن زمزمه‌ وگذاری بیمه بیکاری به کاریابی‌ها

دو انتصاب دربیمه تجارت‌نو

عدم ترویج فرهنگ بیمه پازل گمشده صنعت است

عذرخواهی سازمان تأمین اجتماعی بابت برخورد سلیقه‌ای یکی از کارکنان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان همدان

انتصاب عضو جدید هیات مدیره بیمه ما

ایران می تواند دلار را از معاملات بین‌المللی‌اش حذف کند؟

وابستگی به نفت واقعا کاهش می‌یابد؟

شوک تازه نیما به فعالان اقتصادی

فعالان اقتصادی، بخشنامه‌های مزاحم را گزارش دهند

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خبر داد:

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

۱۱:۳ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277944
ایستانیوز: مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر 34 درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از 26درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.
 
وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست .
 
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷در بیمه دانا به۱۴روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.
 
رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *