RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

آخرین وضعیت قرارداد وام‌های ارزی در بانک‌ها

چرا نفت در بورس مشتری ندارد؟

تبعیت نرخ دلار دلالان از صرافی‌های بانکی

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید

رشد ۲۲ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی

ترامپ بانک مرکزی اروپا را به دستکاری ارزش یورو متهم کرد

همه نگاه ها به فدرال رزرو دوخته شد

بازار داغ اجاره حساب‌های بانکی

نرخ نیمایی حذف نمی‌شود

راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت تضامین بانکی

سرمایه گذاران طلا در این قیمت ها محتاط باشند

بانک مسکن به سیل‌زدگان ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

افزایش مطالبات، نتیجه نرخ‌شکنی در صنعت بیمه است

رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد

مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند

صورت‌های مالی بیمه دی منتشر شد

ابلاغ بسته چگونگی برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۹۸

کاربرد صکوک استصناع و جعاله در بازار سرمایه

هزینه پیامک بانک‌ها تغییری نداشته است

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز منتهی می‌شود

بانک توسعه صادرات از پیشگامان استفاده از بستر بانکداری باز است

افزایش قیمت ۳۰ ارز بانکی

ماجرای موفقیت بانک ملت در دعوای حقوقی ۱۰ساله علیه انگلیس

اولویت های واگذاری وزارت جهاد کشاورزی است

اصلاح نظام بانکی، سهل و ممتنع است؛ شهامت اقدام می‌خواهد

پیش بینی جنسیت و سن با بررسی حساب توئیتر ممکن شد

۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۲/۳۰کد خبر: ۲۷۷۷۹۶
ایستانیوز:یک الگوریتم جدید هوش مصنوعی می‌تواند سن و جنسیت هر یک از کاربران توئیتر را تنها با بررسی نمایه کاربری آنها مشخص کند.
به گزارش تک اکسپلورر، ابزار یادشده که با هدف بررسی ویژگی‌های سنی و جنسیتی کاربران توئیتر و توسط محققان دانشگاه‌های استنفورد، آکسفورد، میشیگان و ماساچوست طراحی شده، با بررسی نام کاربری که فرد برای خود انتخاب کرده، زندگی نامه‌ای که برای خود نوشته و نیز عکس نمایه و اسم انتخاب شده می‌تواند وظایف محوله را انجام دهد.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، این ابزار که با ۳۲ زبان زنده دنیا سازگاری دارد راه را برای انجام بسیاری از تحقیقات علمی در توئیتر و نیز برای ارسال پرسش نامه‌های هدفمند هموار خواهد کرد.
 
ابزار هوش مصنوعی مذکور بر روی چهار میلیون حساب کاربری توئیتر که به ۳۲ زبان زنده دنیا مطالبی را منتشر می‌کردند، آزمایش شده و ترکیب اطلاعات به دست آمده از این طریق با اطلاعات تقریبی مربوط به موقعیت مکانی افراد و داده‌های به دست آمده از سرشماری باعث شناسایی دقیق‌تر کاربران مذکور که در ۱۱۰۱ نقطه مختلف در کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند، شده است.
 
این ابزار هوش مصنوعی زمینه را برای درک دقیق‌تر و جامع‌تر دیدگاه‌های مختلف افراد در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره نیز هموار می‌کند و می‌توان دریافت که افراد بر مبنای موقعیت جغرافیایی، جنسیت، سن و غیره چه تفاوت دیدگاه‌هایی با یکدیگر دارند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *