RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است

درآمدزایی سالانه ۴۰ هزار میلیاردی با مولدسازی دارایی‌

آغاز فرایند واگذاری باقیمانده سهام دولت

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات

سرمایه‌گذاری بر نیروی انسانی؛ پیش‌نیاز توسعه فراگیر

۷۰ درصد کارت‌های بانکی غیرفعال است

قبل از اصلاح بودجه، دولت در نقش خود در اقتصاد بازنگری کند

سرعت کاهش رشد اقتصادی بالاست

بورس ارز در آستانه افتتاح

مستاجران چشم‌انتظار حمایت دولت

حضور بانک کارآفرین در چهل و سومین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران

ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی خرداد موکول نکنید

بانک ملت درباره نرخ تسعیر ارز توضیح داد و برای دو روز متوقف شد

تغییرات قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی در سال ۹۷

میرشجاعیان نماینده ایران در بانک جهانی شد

رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات

افزایش صدور دسته چک های صیادی بانک ملی ایران

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود ۲۰۱۹

دلایل تشکیل بازار متشکل ارزی

نوبخت: ۸۰ هزار پروژه در دست اجرا داریم

خدمات پست بانک در تحقق دولت الکترونیک

التهاب بازارها کاهش یافت

حمایت از ورزش با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک قرض الحسنه مهرایران

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید

عوامل تاثیرگذار بر کاهش نرخ سود بانکی

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا:

رتبه‌بندی نمایندگان، جهشی بزرگ در توسعه شبکه فروش

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۹کد خبر: 277767
ایستانیوز: قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، از اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان این شرکت خبر داد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان، آغاز جهشی بزرگ در مسیر تحقق رشد و توسعه شبکه فروش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در گفتگویی اعلام کرد: با توجه به آیین‌نامه شورای عالی بیمه مبنی بر تفویض اختیار رتبه‌بندی نمایندگان به شرکت‌های بیمه، و با تلاش و همت دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، شیوه‌نامه رتبه‌بندی نمایندگان برای نخستین بار در این شرکت تدوین و برای سال آماری ۱۳۹۷شبکه فروش اجرایی شد.
 
وی اظهار داشت: به منظور شناخت توانمندی‌ها و چالش‌های شبکه فروش و تقویت شاخص‌های عملکردی آنها، رتبه‌بندی نمایندگان با استفاده از شاخص‌های کمی و کیفی مانند حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی، نسبت وصول حق بیمه به تولید، انضباط مالی و تجهیزات اداری دفاتر نمایندگان انجام شده است.
 
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه رتبه‌بندی نمایندگان در سه درجه 1، 2 و3 انجام شده است، افزود: هر یک از این تقسیم‌بندی‌ها نیز به سطوح عالی، خوب و متوسط تعریف شده است که بر اساس آن، حق بیمه صادره، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی و انضباط مالی نماینده، بیشترین تاثیر را در کسب امتیاز و رتبه‌بندی داشته است. 
 
وی، شبکه فروش را بازوان پرتوان شرکت در مسیر تعالی و رشد قلمداد کرد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان تنها بخشی از برنامه جامع و هدفمند در جهت ارتقای این شبکه پرتوان است که در برنامه میان‌مدت و بلند‌مدت بخش‌های دیگر این برنامه به اجرا درخواهد آمد.
 
قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا اضافه کرد: با انجام رتبه‌بندی نمایندگان، نه تنها انگیزه آنها دوچندان خواهد شد، بلکه موجب می‌شود تا با مولفه‌ها و متغیرهای در نظر گرفته شده در این رتبه‌بندی، شاهد رقابتی پرشور بر پایه مبانی حرفه‌ای و اخلاقی باشیم.
 
حسینی گفت: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان در شرکت بیمه دانا، از این پس پرداخت کارمزد، برخورداری از تسهیلات مالی، حدود اختیارات کارشناسی و صدور و میزان سقف صندوق نقدی نماینده متناسب با امتیاز کسب شده به نمایندگان اعطا می‌شود.
 
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان، پرتفوی کسب شده ناشی از فعالیت شبکه فروش از حدود ۷۷درصد فعلی به بیش از ۹۰درصد افزایش یابد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شبکه فروش با معرفی هر چه بهتر طرح مهر دانا، زمینه را برای اجرای طرح‌های مشابه فراهم کند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *