RSS
امروز یکشنبه ، ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

امکان امضای الکترونیک برای سامانه‌های بانک مرکزی

حذف چهار صفر از پول ملی به موازات تحولات اقتصادی

بورس حمل و نقل و مسافر تشکیل می شود؟

ایران در لیست سفید سازمان بین‌المللی دریانوردی قرارد دارد

آسیب‌شناسی بخش‌خصوصی از عدم توسعه‌یافتگی در ایران

گام‌های مثبت بانک مرکزی در شفاف‌سازی اقتصادی

ائتلاف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت

نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند

اعتباری ملل ۷۹ ریال سود کنار گذاشت

۱۲ مزیت حساب سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز بانک مسکن

یارانه مرداد ماه واریز و قابل برداشت شد

دلار بخریم یا سکه یا سهام ؟!

فاصله نرخ خرید یورو در سامانه سنا و نیما کاهش یافت

همتی: مشکلی در تامین ارز نداریم

راه‌اندازی سامانه "گمرک موبایل"

شناسایی منشأ پول‌های کثیف

ایجاد شرایط رقابتی در اقتصاد

محمدرضا زنوزی مطلق در فهرست بدهکاران بانک تجارت قرار ندارد

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک توسعه تعاون

اثر حذف صفرها بر صنعت بیمه

استقبال گسترده از فعالیت کانون جوانه های بانک ملی در فضای مجازی

هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی پرداخت می‌شود

تسهیلات بانک گردشگری برای ساخت جدیدترین هتل تهران

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و نهمین سال تاسیس

بانک رفاه در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۸کد خبر: 277694
ایستانیوز:رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این پیام آمده است: با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسان ها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.
 
روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.
 
با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را می توان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که می‌تواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.
 
روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.
 
اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *