RSS
امروز یکشنبه ، ۲۲ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

سود ۲۶۷ریالی بیمه دانا برای هر سهم

پیشنهاد افزایش سرمایه "وبصادر"

عرضه صکوک رهنی ۱۰ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن

موزه بانک ملی ایران سه ساله شد

افزایش مبلغ وام طرح پردیس بانک سینا

کمک بانک ایران زمین برای کاهش ترافیک

رشد ۷۷ درصدی سود سهم بانک اقتصادنوین

توقف فروش صندوق ETF دوم و سوم شایعه است

بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد

فاصله اقتصاد از اهداف کلان چقدر است؟

انتصاب معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز

بانک پاسارگاد برای مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشت

بانک قرض الحسنه رسالت به مجمع می رود

بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه تولید برق دماوند

برگزاری آنلاین مجمع بانک صادرات

توسعه استفاده از «ابزارهای بیومتریک» در بانک مسکن

عبور منابع بانک تجارت از ۲۰۰۰ هزار میلیارد ریال

تودیع و تکریم رسول ساجدی در بیمه میهن

خطر تردد ۹ میلیون موتورسیلکت فاقد بیمه ثالث در شهر

آگهی استخدام ایران کیش

برگزاری آنلاین مجامع بانک پارسیان

مزیت اوراق گام در ایام کرونا

بانک ملی ایران به فکر سلامتی شماست

تهاتر مطالبات و بدهی‌های بانک ملت با بدهی شرکت نیروی برق حرارتی

آگهی پرداخت سود سهام بانک کارآفرین

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۸کد خبر: 277694
ایستانیوز:رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این پیام آمده است: با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسان ها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.
 
روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.
 
با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را می توان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که می‌تواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.
 
روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.
 
اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *