RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

فعالیتم در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بوده است

درآمدزایی سالانه ۴۰ هزار میلیاردی با مولدسازی دارایی‌

آغاز فرایند واگذاری باقیمانده سهام دولت

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات

سرمایه‌گذاری بر نیروی انسانی؛ پیش‌نیاز توسعه فراگیر

۷۰ درصد کارت‌های بانکی غیرفعال است

قبل از اصلاح بودجه، دولت در نقش خود در اقتصاد بازنگری کند

سرعت کاهش رشد اقتصادی بالاست

بورس ارز در آستانه افتتاح

مستاجران چشم‌انتظار حمایت دولت

حضور بانک کارآفرین در چهل و سومین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران

ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی خرداد موکول نکنید

توقف دو روزه نماد بانک ملت در بورس

تغییرات قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی در سال ۹۷

میرشجاعیان نماینده ایران در بانک جهانی شد

رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات

افزایش صدور دسته چک های صیادی بانک ملی ایران

بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود ۲۰۱۹

دلایل تشکیل بازار متشکل ارزی

نوبخت: ۸۰ هزار پروژه در دست اجرا داریم

خدمات پست بانک در تحقق دولت الکترونیک

التهاب بازارها کاهش یافت

حمایت از ورزش با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک قرض الحسنه مهرایران

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید

عوامل تاثیرگذار بر کاهش نرخ سود بانکی

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۸کد خبر: 277694
ایستانیوز:رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این پیام آمده است: با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسان ها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.
 
روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.
 
با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را می توان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که می‌تواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.
 
روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.
 
اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *