RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه بیمه مرکزی اعلام کرد:

عکس العمل به موقع صنعت بیمه در آتش سوزی بازار بزرگ تبریز

۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۲/۲۸کد خبر: 277645
ایستانیوز: مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی امور استان ها گفت: صنعت بیمه در آتش سوزی اخیر با پرهیز از حواشی و پرداختن به اصل موضوع توانسته است با حضور به موقع در صحنه از آلام زیاندیدگان حادثه بکاهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد جواد آقاجری با قدردانی از عملکرد شورای هماهنگی استان ها در خصوص حادثه اخیر اظهار داشت: مهم ترین سرمایه صنعت بیمه اعتماد عمومی است و حفظ این سرمایه ارزشمند در گرو خدمات رسانی سریع و مطلوب به بیمه گذاران است.
 
وی با بیان این نکته که حوادث این چنینی قابل پیش بینی نیستند، تاکید کرد: در هنگام وقوع حوادث، اهمیت صنعت بیمه و همچنین ضرورت همدلی و همراهی شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استانها بیش از پیش مشخص می شود.
 
وی با قدردانی از عملکرد شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: تاثیر مثبت هماهنگی وهمدلی شرکت های بیمه در این حادثه، همانند حادثه سیل اخیر ملموس بود و‌ همین مساله که تاکنون تمامی خسارات، برآورد شده و آماده پرداخت است از نشانه های اقتدار صنعت بیمه به شمار می رود.
 
آقاجری با ابراز خرسندی از برآورد خسارات از سوی صنعت بیمه پیش از وصول گزارش مقامات انتظامی و آتش نشانی بر ضرورت پرداخت دقیق و ایفای کامل تعهدات بیمه ای تاکید کرد.
 
مدیر کل نظارت بر شرکت های بیمه در پایان ایجاد فضای همدلی و اتحاد بین شرکت های بیمه و پرهیز از حواشی را از مولفه های اقتدار و توسعه صنعت بیمه در کشور برشمرد و از رسانه ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد که همچون گذشته در خصوص اطلاع رسانی مناسب و شفاف سازی روند حوادث با صنعت بیمه همکاری کنند.
 
بر اساس گزارش های موجود ،در این حادثه ۸۰ باب مغازه از مجموع ۱۲۵ باب مغازه آسیب دیده از پوشش بیمه نامه آتش سوزی برخوردار بودند که زمینه تسویه خسارات تمامی واحدها فراهم شده است و به زودی چک خسارات تحویل زیاندیدگان خواهد شد.
 
این گزارش حاکی است، دکتر آقاجری و علی شعبان‌زاده مشاور رییس کل بیمه مرکزی در امور مجلس  با حضور در جمع مدیران شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی علاوه بر بازدید میدانی از محل آتش سوزی بازار سرپوشیده و تاریخی تبریز از نزدیک در جریان جزییات این حادثه قرار گرفته و گزارشی را برای ارائه به غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی آماده کردند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *