RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

توسط بیمه ایران انجام شد؛

پرداخت خسارت ۵۶میلیارد ریالی به زیان ‌دیدگان آتش سوزی بازار تبریز

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۲/۲۸کد خبر: 277639
ایستانیوز:شرکت سهامی بیمه ایران چک‌های پرداخت خسارت آتش سوزی سرای «ایکی قاپیلار» بازار تبریز را با مجموع مبلغ ۵۶ میلیارد ریال به بیمه گذاران تحویل داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در مراسمی که صبح در فرمانداری تبریز و با حضور سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره و محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ‌ایران و مسئولان استانی برگزار شد، چک‌ های پرداخت خسارت آتش ‌سوزی شامگاه ۱۸ اردیبهشت سرای ایکی قاپیلار تبریز، به ۷۰ بیمه ‌گذار زیان‌دیده بیمه ایران با مبلغ مجموعا ۵۶ میلیارد ریال تحویل شد.
 
سید محمدناصر مبرقعی، عضو هیات مدیره این شرکت در این مراسم با بیان اینکه معمولا اعلام نتایج حوادثی نظیر آتش‌ سوزی بازار تاریخی تبریز حدود یک ماه طول می‌کشد، گفت: با پیگیری‌های ویژه و لحظه ‌ای محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران و صدور دستورات ویژه برای بررسی و کارشناسی دقیق خسارات و همت همکاران استان آذربایجان شرقی این اتفاق در یک هفته رخ داد.
 
عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه بیمه گذاران با اعتمادی که به صنعت بیمه داشتند، با پوشش بیمه‌ ای مناسب آرامش را برای خود خریداری کردند، افزود: این حادثه تجربه ما را در ارزیابی و مدیریت ریسک دو چندان خواهد کرد و سعی داریم با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط هر چه سریعتر موضوع ایمنی و ارتقا سیستم های هشدار دهنده پیگیری و اجرایی شود، چرا که موضوع ایمنی محل مورد بیمه از اهمیت بالایی در مدیریت ارزیابی ریسک برخوردار است.
 
مهدوی فرماندار تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۲۵ مغازه از ۵۰ الی ۱۰۰ درصد در این آتش ‌سوزی آسیب دیدند که تنها ۹۰ مغازه بیمه کامل داشتند، افزود: در چنین حوادثی نقش بی‌بدیل بیمه به عنوان تکیه‌ گاه امن در حوادث بیشتر مشخص می‌شود و امیدوارم همه بازاریان و اصناف نقش بیمه را به عنوان حامی و پشتیبان در ایام حادثه جدی بگیرند و نسبت به خرید و برقراری پوشش بیمه ای مناسب با فعالیت خود اقدام کنند.
 
در این مراسم ابوالفضل قهرمانی مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از روند رسیدگی سریع به پرونده‌ های پرداخت خسارت بیمه ‌گذاران زیان‌ دیده بیمه ایران در این حادثه آتش‌ سوزی بیان کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *