RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

تسهیل ورود شرکت‌ها به بورس

افزایش ۴۰ هزار و ۴۱۷ واحدی شاخص بورس تهران

بخشودگی ۹۰ درصدی جرائم با پرداخت مالیات تا پایان تیر ماه

محسن قادری معاون فناوری اطلاعات بانک گردشگری شد

دسترسی به اطلاعات بیمه شخص ثالث در بیمه ایران معین فراهم شد

خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی سامانه‌های بانک شهر به مردم خوزستان

تقاضای گسترده خرید بلوکی سهام عدالت نشانه ارزندگی آن است

نرخ دلار ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ روی ١٧٠٧٠ تومان ثابت ماند

نفت به بالای ۳۵ دلار رسید

نوبخت: نرخ بیکاری در کشور به ۱۰.۷ درصد کاهش یافت

طلا خیال عقب‌نشینی ندارد

افت خفیف دلار

تکلیف سود سالانه سهام عدالت پس از فروش آن چه می‌شود؟

حکم قطعی متهمان پرونده سکه ثامن صادر شد

تصویر خردادی بازار مسکن پس از حذف قیمت آگهی‌ها

۳پیشنهاد پولی و مالی برای مقابله با آثار اقتصادی کرونا

آغاز رسمی معاملات سهام عدالت در بورس

22 نکته از صحبت های"همتی"در صحن علنی مجلس

ورود دوباره شاخص بورس به کانال یک میلیون واحدی

نرخ دلار نیمایی، عامل اصلی تحرک بازارسرمایه

رشد چشمگیر میزان دارایی های بانک ایران زمین تا پایان سال ۹۸

صیانت بیمه مرکزی از سرمایه های انسانی

مجمع بیمه "ما" به صورت آنلاین برگزار می شود

جهش بیمه سرمد به کانال هزار میلیاردی

دسترسی الکترونیکی بیمه گذاران بیمه "ما" به اطلاعات بیمه شخص ثالث

راهکارهای افزایش بهره‌وری اپلیکیشن ۶۰ بررسی شد

۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۲/۲۵کد خبر: 277591
ایستانیوز:نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن ۶۰ امروز در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک در نشست مذکور که با حضور مدیران امور، روسای ادارات امور و شعب مستقل برگزار شد، با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات پیشتاز نظام بانکی است، گفت: در دومین رویداد ملی شو در سال گذشته، شاهد اتفاقات خوب و رونمایی از محصولات جدیدی از جمله اپلیکیشن ۶۰ با قابلیت ارایه رمز یکبار مصرف بودیم. این در حالی است که سایر بانک ها پس از الزام بانک مرکزی به استفاده از رمزهای پویا به تکاپو افتاده و در تلاش برای ایجاد این خدمت بودند.
 
سعداله عیسی زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران خدمت رمز یکبار مصرف و اپلیکیشن ۶۰ را از سال ۹۵ کلید زد و در سال ۹۶ به صورت رسمی از آن بهره برداری شد، اظهار کرد: روسای حوزه ها، شعب مستقل و همکاران شعب ضرورت دارد اطلاعات خود را درباره این اپلیکیشن برای پاسخگویی به مشتریان جامع تر کنند و نسبت به اهمیت و جدیت این امر واقف باشند.
 
همچنین مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در عصر فناوری اطلاعات هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، گفت: بانک ملی ایران در چند سال اخیر بیش از پیش این فضا را درک کرد و در عرصه حاضر شد.
 
اصلان کریمی با بیان اینکه اپلیکیشن ۶۰ یکی از افتخارات بانک ملی ایران است در حالی که سایر بانک ها به تازگی در این زمینه ورود کرده اند، افزود: امروز تامین امنیت حساب ها یکی از شاخص هایی است که مشتریان به دنبال آن هستند و اگر این نیاز به شایستگی پاسخ داده شود، می تواند سهم بانک از بازار را تحت تاثیر قرار دهد و اپلیکیشن ۶۰ می تواند نیاز مشتریان در این زمینه را تامین کند.
 
وی تصریح کرد: همچنین یکی از رمزهای موفقیت بانک ها ایجاد ارتباط با مشتریان در درون و بیرون از شعبه است که اپلیکیشن ۶۰ می تواند یکی از کانال ها برای ایجاد این ارتباط باشد.
 
رییس اداره کل توسعه سیستم های بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه این بانک با ۶۰ میلیون کارت بیشترین سهم کارت های بانکی در سطح بانک ها را داراست، گفت: برای ارتقای ضریب امنیت این کارت ها، ایده ایجاد و ارایه رمز یکبار مصرف به مشتریان در بانک مطرح شد که آخرین نسخه به روز رسانی شده اپلیکیشن ۶۰ ظرف سه روز آینده ارایه می شود و سعی شده تا در آن نواقص و ایرادات احتمالی رفع شود.
 
مهدی علی آقایی با تاکید بر اینکه الزامی شدن استفاده از رمز دوم یک بار مصرف به منظور افزایش ضریب امنیت تراکنش ها و نیز به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری با هدف حفظ حریم خصوصی مشتریان انجام می شود، تصریح کرد: معرفی شعب نزدیک به مشتری، صدور کارت هدیه، کارت به کارت، خرید شارژ و... از دیگر قابلیت های اپلیکیشن ۶۰ علاوه بر ارایه رمز یکبار مصرف است و برای اینکه مشتری برای امور روزمره خود نیازمند استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف نباشد، رمزبان در بستر اپلیکیشن ۶۰ تعریف شد. در پایان نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان برگزار شد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:اپلیکیشن ۶۰
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *