RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

دربازدید ازمرکزفناوری وتوسعه نوآوری دانشگاه؛

حسین مهری:حمایت ازاجرای طرحهای دانشگاهی بخش صنعت ومعدن وظیفه ماست

۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۲/۲۵کد خبر: 277579
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد: حمایت از اجرای طرح های دانشگاهی در ارتباط با موضوعات صنعتی و معدنی وظیفه حرفه ای این بانک بوده که نتیجه آن کمک به ایجاد شرکت های دانش بنیان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه تعدادی از مدیران این بانک در دیدار با سید احمد معتمدی ریاست دانشگاه امیرکبیر که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: هدف بانک صنعت و معدن از گسترش همکاری با این مرکز حمایت ازتبدیل نوآوری ها و دستاوردهای علمی به فناوری ها و محصولات مورد نیاز کشور است.
 
وی افزود: این مرکز اقدامات اثرگذاری در بخش های مختلف انجام داده و ارتباط بیشتر بانک صنعت و معدن با این مرکز علاوه بر ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند موجب رشد و شکوفایی صنایع مختلف کشور به خصوص صنایع دانش بنیان شود.
 
مهری درادامه بیان داشت: به عنوان یک بانک تخصصی، مسؤلیت اجتماعی ما حمایت از طرح های صنعتی، معدنی و دانشگاهی است و بانک در این قبیل پروژه ها باید حضور فعال داشته باشد. مدیرعامل این بانک خاطرنشان کرد: از ظرفیت های قانون بودجه سال جاری در جهت حمایت از فعالیتهای دانشگاه امیرکبیر به عنوان یک دانشگاه تخصصی استفاده خواهیم کرد.
 
مهری تصریح کرد: ارتباط دادن شرکت های مستقر در این مرکز به واحدهای تولیدی و ارائه مشاوره تخصصی به این صنایع از جمله اهدافی است که این بانک در سال جاری که سال رونق تولید و حمایت بیشتر از کارآفرینان است، با جدیت دنبال می کند.
 
رییس دانشگاه امیرکبیر نیز با تأکید بر نقش بانک صنعت و معدن در بخش تولید کشور گفت: این بانک اصلی ترین بانک در حوزه فعالیت های این دانشگاه است. وی بیان داشت: مرکز فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از مراکز کارآفرینی، رشد و هدایت شرکت های دانش بنیان تشکیل یافته و ضمن ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح دانشگاه، تلاش می کند تا با شناسایی نخبگان و صید ایده های ناب و انجام حمایت های مادی و معنوی، مقدمات لازم برای تبدیل آنها به شرکت دانش بنیان موفق را فراهم آورد.
 
معتمدی افزود: این مرکزهمچنین با ایجاد زیرساخت لازم به همراه پشتیبانی های مؤثر شرکت های دانش بنیان، آنها را در جهت تجاری سازی موفق محصولات و خدماتشان یاری می نماید و بدین ترتیب هم دانشگاه و هم کارآفرینان از منافع مادی و معنوی دستاوردهای حاصل بهره مند می گردند.
 
وی در پایان اظهار داشت: اقدامات مؤثری را با بانک صنعت و معدن شروع کرده ایم و امیدواریم این اقدامات در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های تخصصی در بخش صنعت و معدن توسعه یابد. در ادامه از بخش های مختلف این مرکز بازدید بعمل آمد و مدیرعامل بانک از نزدیک در جریان آخرین تحولات شرکت های مستقر در این مرکز قرار گرفت و به سؤلات آنان در خصوص نحوه همکاری پاسخ داد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *