RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

برخورد جدی با تخلفات سازماندهی شده در صنعت بیمه

۹:۱ - ۱۳۹۸/۲/۲۱کد خبر: 277319
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه نهاد ناظر درصدد به حداقل رساندن میزان تخلفات است، تاکید کرد: با هرگونه تخلفات سازماندهی شده و انجام هرگونه تبانی، برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری که در آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران بیمه مرکزی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سستی و سهل انگاری در ارائه خدمات به شهروندان یک تخلف آشکار است و واحدهای بازرسی باید در کنار تخلفات دیگر به این امر خلاف هم رسیدگی کنند.
 
رییس شورایعالی بیمه با تشریح آخرین آمار مربوط به تخلفات و تقلبات بیمه ای و راه های مقابله با آن، افزود: بیمه مرکزی با در پیش گرفتن تمهیداتی درصدد است تا میزان تخلفات را به حداقل برساند و در همین راستا با تخلفات سازماندهی شده و انجام هر گونه تبانی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 
وی ماموریت اصلی نظام بازرسی را ارتباط رو در رو با مردم و مخاطبان دانست و تصریح کرد: بازرسی میدانی یک ضرورت آشکار است و در کنار این شیوه باید با ارتباط تنگاتنگ مردمی به نقاط قوت و ضعف سازمان، دسترسی پیدا کرد.
 
سلیمانی با تاکید بر لزوم مولفه هایی نظیر پاکدستی، امانت داری و صداقت در کارکنان صنعت بیمه از این صنعت به عنوان یک مجموعه خدمات رسانی زیربنایی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگ صنعت بیمه اعتماد و محصول نهایی آن هم امنیت و آرامش بیمه گذاران است و به همین خاطر هسته گزینش این رسالت را بر عهده دارد که با تایید افراد امین و فاقد آلودگی مالی و اخلاقی از سپرده های مردم صیانت کند.
 
رییس کل بیمه مرکزی افزود: باید تلاش کنیم نیروهای صنعت بیمه علاوه بر دارابودن مولفه های پاکدستی و تخصص کافی به جهت مهارت در جایگاه مناسب اداری قرار گیرند.
 
وی همدلی و ارتباط نزدیک اعضای هیات و هسته گزینش بیمه مرکزی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با هم افزایی این دو نهاد و مرجع تایید صلاحیت، موضوع تایید قابلیت افراد برای فعالیت در صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات و به دور از سلیقه های شخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رییس شورای عالی بیمه با قدردانی از مدیران قبلی و فعلی اداره کل بازرسی و همچنین هسته گزینش صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با عملکرد درخشان خود ضمن تقویت کادر صنعت بیمه به بخش نظارتی بیمه مرکزی نیز کمک کنند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم کاظم فیروزپوری بندپی به عنوان مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و علی شکری به عنوان مدیر هسته گزینش احکام خود را از رییس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *