RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اروپا زیر فشار شدید آمریکا قرار دارد

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید

کاهش قیمت جهانی طلا

هشدار فرانسه نسبت به فروپاشی یورو

رشد قیمت خودرویی ها در بورس

افزایش نرخ ارز درصرافی‌های مجاز بانک مرکزی

هفته اول خرداد میزبان دومین عرضه اولیه فرابورسی

هشدارهای مالیاتی و بانکی به خریداران ارز

کدام خودروها مشمول مالیات بر درآمد هستند؟

چشم‌انداز تیره و تار اقتصاد جهانی

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری

صورت‌های مالی بانک ایران زمین منتشر شد

اعتباری ملل ۱۲ ماهه، ۲۱۶ ریال سود محقق کرد

جزییات عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام در فرابورس

استفاده از رمز دوم یکبار مصرف فعلا اجباری نیست

۳۰۰ هزار سهامدار بانک‌های ادغامی سهام‌شان را فروختند

آغاز ارائه تسهیلات به ناشران و حمایت از کتاب‌فروشان توسط بانک صادرات

«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد

پایان اَمرداد، مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

سود سهام عدالت "فوت‌شدگان" چه می‌شود؟

ماجرای «بسته جدید» تامین اجتماعی برای رونق تولید

نفت خام سبک امروز در بورس بی‌مشتری ماند

قانون مالیات بر ارزش افزوده را یکپارچه اجرا کنید

برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

برخورد جدی با تخلفات سازماندهی شده در صنعت بیمه

۹:۱ - ۱۳۹۸/۲/۲۱کد خبر: 277319
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه نهاد ناظر درصدد به حداقل رساندن میزان تخلفات است، تاکید کرد: با هرگونه تخلفات سازماندهی شده و انجام هرگونه تبانی، برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری که در آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران بیمه مرکزی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سستی و سهل انگاری در ارائه خدمات به شهروندان یک تخلف آشکار است و واحدهای بازرسی باید در کنار تخلفات دیگر به این امر خلاف هم رسیدگی کنند.
 
رییس شورایعالی بیمه با تشریح آخرین آمار مربوط به تخلفات و تقلبات بیمه ای و راه های مقابله با آن، افزود: بیمه مرکزی با در پیش گرفتن تمهیداتی درصدد است تا میزان تخلفات را به حداقل برساند و در همین راستا با تخلفات سازماندهی شده و انجام هر گونه تبانی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 
وی ماموریت اصلی نظام بازرسی را ارتباط رو در رو با مردم و مخاطبان دانست و تصریح کرد: بازرسی میدانی یک ضرورت آشکار است و در کنار این شیوه باید با ارتباط تنگاتنگ مردمی به نقاط قوت و ضعف سازمان، دسترسی پیدا کرد.
 
سلیمانی با تاکید بر لزوم مولفه هایی نظیر پاکدستی، امانت داری و صداقت در کارکنان صنعت بیمه از این صنعت به عنوان یک مجموعه خدمات رسانی زیربنایی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگ صنعت بیمه اعتماد و محصول نهایی آن هم امنیت و آرامش بیمه گذاران است و به همین خاطر هسته گزینش این رسالت را بر عهده دارد که با تایید افراد امین و فاقد آلودگی مالی و اخلاقی از سپرده های مردم صیانت کند.
 
رییس کل بیمه مرکزی افزود: باید تلاش کنیم نیروهای صنعت بیمه علاوه بر دارابودن مولفه های پاکدستی و تخصص کافی به جهت مهارت در جایگاه مناسب اداری قرار گیرند.
 
وی همدلی و ارتباط نزدیک اعضای هیات و هسته گزینش بیمه مرکزی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با هم افزایی این دو نهاد و مرجع تایید صلاحیت، موضوع تایید قابلیت افراد برای فعالیت در صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات و به دور از سلیقه های شخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رییس شورای عالی بیمه با قدردانی از مدیران قبلی و فعلی اداره کل بازرسی و همچنین هسته گزینش صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با عملکرد درخشان خود ضمن تقویت کادر صنعت بیمه به بخش نظارتی بیمه مرکزی نیز کمک کنند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم کاظم فیروزپوری بندپی به عنوان مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و علی شکری به عنوان مدیر هسته گزینش احکام خود را از رییس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *