RSS
امروز جمعه ، ۹ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

گزینه های مطرح برای سکانداری وزارت صنعت

بانک مرکزی در منگنه انتشار اوراق و کاهش تورم

افزایش ۴۳ درصدی شاخص بورس در اردیبهشت ۹۹

ارائه تسهیلات به صادرکنندگان با میانگین نرخ ۱۴ درصد در سال ۹۹

آمادگی بورس کالا برای آغاز معاملات پیش فروش متری مسکن

فاصله نجومی درآمد در ایران!

زمان واریز بیمه بیکاری کرونا اعلام شد

اعضای هیات‌عامل بانک دی منصوب شدند

ادغام دو بانک در بانک سپه از هفته آینده

سیتی‌بانک: طلا به ۲۰۰۰ دلار می‌رسد

شعبه مرکزی بیمه‌آسیا افتتاح شد

پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال

بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟

مسکن کالای سرمایه‌ای شده است

سه نهاد مخل در فضای کسب وکار

محمدباقر قالیباف با ۲۳۰ رأی رئیس مجلس یازدهم شد

با دستمزد معقول، تورم کنترل می ‏شود

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

بخش خصوصی می‌تواند رمزارزملی کشورها را تقویت کنند

بانک توسعه تعاون به‌ عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

آزمون های آداب و بیمه‌های زندگی به صورت الکترونیکی برگزار می شوند

کشف قیمت ۶۵۱۱۹ ریالی «آریا» در فرابورس

سهام عدالت متوفیان به وراث می رسد

امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت

توصیه به کسانی که پولی از حساب آن‌ها برداشت می‌شود

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

برخورد جدی با تخلفات سازماندهی شده در صنعت بیمه

۹:۱ - ۱۳۹۸/۲/۲۱کد خبر: 277319
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه نهاد ناظر درصدد به حداقل رساندن میزان تخلفات است، تاکید کرد: با هرگونه تخلفات سازماندهی شده و انجام هرگونه تبانی، برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری که در آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران بیمه مرکزی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سستی و سهل انگاری در ارائه خدمات به شهروندان یک تخلف آشکار است و واحدهای بازرسی باید در کنار تخلفات دیگر به این امر خلاف هم رسیدگی کنند.
 
رییس شورایعالی بیمه با تشریح آخرین آمار مربوط به تخلفات و تقلبات بیمه ای و راه های مقابله با آن، افزود: بیمه مرکزی با در پیش گرفتن تمهیداتی درصدد است تا میزان تخلفات را به حداقل برساند و در همین راستا با تخلفات سازماندهی شده و انجام هر گونه تبانی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 
وی ماموریت اصلی نظام بازرسی را ارتباط رو در رو با مردم و مخاطبان دانست و تصریح کرد: بازرسی میدانی یک ضرورت آشکار است و در کنار این شیوه باید با ارتباط تنگاتنگ مردمی به نقاط قوت و ضعف سازمان، دسترسی پیدا کرد.
 
سلیمانی با تاکید بر لزوم مولفه هایی نظیر پاکدستی، امانت داری و صداقت در کارکنان صنعت بیمه از این صنعت به عنوان یک مجموعه خدمات رسانی زیربنایی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگ صنعت بیمه اعتماد و محصول نهایی آن هم امنیت و آرامش بیمه گذاران است و به همین خاطر هسته گزینش این رسالت را بر عهده دارد که با تایید افراد امین و فاقد آلودگی مالی و اخلاقی از سپرده های مردم صیانت کند.
 
رییس کل بیمه مرکزی افزود: باید تلاش کنیم نیروهای صنعت بیمه علاوه بر دارابودن مولفه های پاکدستی و تخصص کافی به جهت مهارت در جایگاه مناسب اداری قرار گیرند.
 
وی همدلی و ارتباط نزدیک اعضای هیات و هسته گزینش بیمه مرکزی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با هم افزایی این دو نهاد و مرجع تایید صلاحیت، موضوع تایید قابلیت افراد برای فعالیت در صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات و به دور از سلیقه های شخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رییس شورای عالی بیمه با قدردانی از مدیران قبلی و فعلی اداره کل بازرسی و همچنین هسته گزینش صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با عملکرد درخشان خود ضمن تقویت کادر صنعت بیمه به بخش نظارتی بیمه مرکزی نیز کمک کنند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم کاظم فیروزپوری بندپی به عنوان مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و علی شکری به عنوان مدیر هسته گزینش احکام خود را از رییس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *