RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

چالش‌های مدیریت منابع انسانی در بانک‌ها

تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه

نقدینگی در بورس ماندگار است

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تبیین شد

مروری بر صورت‌های مالی دو شرکت دارویی

طرح ساماندهی صنعت خودرو به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد

نفتای مخلوط نفت ستاره خلیج فارس میهمان بورس انرژی

زیره سبز را برای تحویل آبان ۹۸ معامله کنید

عرضه مواد پلیمری، لوب کات و قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

ارزش ریال برخلاف ادعای ترامپ در حال افزایش است

یک زن ۲۶ساله مغز متفکر ارز دیجیتال فیس‌بوک

لاریجانی: مالک تامین اجتماعی کارگران هستند، نه دولت

تمام قرض‌الحسنه‌ها زیر نظر بانک مرکزی می‌روند

بانک صادرات ایران به ریل سودآوری برگشت

آغاز به کار سمینار آموزشی مدیریت منابع انسانی در بانک‌ها

شفاف‌سازی سامانه‌های مالی و بانکی کشور

اعلام فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه مرداد

پرداخت بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی در بافت‌های فرسوده

خبر جدید رئیس کل بانک مرکزی درباره بیت کوین

پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت درگذشت معاون اقتصادی اسبق بانک مرکزی

انتشار صورت‌های مالی ۳ ماهه اول سال ۹۸ پست بانک

صورت‌های مالی بانک ایران زمین شفاف شد

۷.۲میلیون نفر برای دریافت سود سهام عدالت مراجعه نکردند

خلاصه تصمیمات مجمع عمومی "مبین"

اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

برخورد جدی با تخلفات سازماندهی شده در صنعت بیمه

۹:۱ - ۱۳۹۸/۲/۲۱کد خبر: 277319
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه نهاد ناظر درصدد به حداقل رساندن میزان تخلفات است، تاکید کرد: با هرگونه تخلفات سازماندهی شده و انجام هرگونه تبانی، برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری که در آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران بیمه مرکزی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سستی و سهل انگاری در ارائه خدمات به شهروندان یک تخلف آشکار است و واحدهای بازرسی باید در کنار تخلفات دیگر به این امر خلاف هم رسیدگی کنند.
 
رییس شورایعالی بیمه با تشریح آخرین آمار مربوط به تخلفات و تقلبات بیمه ای و راه های مقابله با آن، افزود: بیمه مرکزی با در پیش گرفتن تمهیداتی درصدد است تا میزان تخلفات را به حداقل برساند و در همین راستا با تخلفات سازماندهی شده و انجام هر گونه تبانی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 
وی ماموریت اصلی نظام بازرسی را ارتباط رو در رو با مردم و مخاطبان دانست و تصریح کرد: بازرسی میدانی یک ضرورت آشکار است و در کنار این شیوه باید با ارتباط تنگاتنگ مردمی به نقاط قوت و ضعف سازمان، دسترسی پیدا کرد.
 
سلیمانی با تاکید بر لزوم مولفه هایی نظیر پاکدستی، امانت داری و صداقت در کارکنان صنعت بیمه از این صنعت به عنوان یک مجموعه خدمات رسانی زیربنایی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگ صنعت بیمه اعتماد و محصول نهایی آن هم امنیت و آرامش بیمه گذاران است و به همین خاطر هسته گزینش این رسالت را بر عهده دارد که با تایید افراد امین و فاقد آلودگی مالی و اخلاقی از سپرده های مردم صیانت کند.
 
رییس کل بیمه مرکزی افزود: باید تلاش کنیم نیروهای صنعت بیمه علاوه بر دارابودن مولفه های پاکدستی و تخصص کافی به جهت مهارت در جایگاه مناسب اداری قرار گیرند.
 
وی همدلی و ارتباط نزدیک اعضای هیات و هسته گزینش بیمه مرکزی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با هم افزایی این دو نهاد و مرجع تایید صلاحیت، موضوع تایید قابلیت افراد برای فعالیت در صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات و به دور از سلیقه های شخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رییس شورای عالی بیمه با قدردانی از مدیران قبلی و فعلی اداره کل بازرسی و همچنین هسته گزینش صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با عملکرد درخشان خود ضمن تقویت کادر صنعت بیمه به بخش نظارتی بیمه مرکزی نیز کمک کنند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم کاظم فیروزپوری بندپی به عنوان مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و علی شکری به عنوان مدیر هسته گزینش احکام خود را از رییس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *