RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

چالش‌های مدیریت منابع انسانی در بانک‌ها

تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه

نقدینگی در بورس ماندگار است

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تبیین شد

مروری بر صورت‌های مالی دو شرکت دارویی

طرح ساماندهی صنعت خودرو به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد

نفتای مخلوط نفت ستاره خلیج فارس میهمان بورس انرژی

زیره سبز را برای تحویل آبان ۹۸ معامله کنید

عرضه مواد پلیمری، لوب کات و قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

ارزش ریال برخلاف ادعای ترامپ در حال افزایش است

یک زن ۲۶ساله مغز متفکر ارز دیجیتال فیس‌بوک

لاریجانی: مالک تامین اجتماعی کارگران هستند، نه دولت

تمام قرض‌الحسنه‌ها زیر نظر بانک مرکزی می‌روند

بانک صادرات ایران به ریل سودآوری برگشت

آغاز به کار سمینار آموزشی مدیریت منابع انسانی در بانک‌ها

شفاف‌سازی سامانه‌های مالی و بانکی کشور

اعلام فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه مرداد

پرداخت بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی در بافت‌های فرسوده

خبر جدید رئیس کل بانک مرکزی درباره بیت کوین

پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت درگذشت معاون اقتصادی اسبق بانک مرکزی

انتشار صورت‌های مالی ۳ ماهه اول سال ۹۸ پست بانک

صورت‌های مالی بانک ایران زمین شفاف شد

۷.۲میلیون نفر برای دریافت سود سهام عدالت مراجعه نکردند

خلاصه تصمیمات مجمع عمومی "مبین"

اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی

رئیس کل بیمه مرکزی:

گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ سازی است

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۲/۱۸کد خبر: 277300
ایستانیوز:با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره ۶۰ می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سرمد ضمن اعلام این مطلب، افزود : توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای هم مؤثر است.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید در شناسایی ظرفیت های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت های بیمه کمک کنند.
وی با قدردانی از تلاش های شرکت بیمه سرمد برای جذب نیروی انسانی جوان و باانگیزه، تصریح کرد: تأمین معیشت نیروی انسانی به افزایش سلامت شرکت ها، آرامش کارکنان و در نهایت رضایتمندی بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.
دکتر سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و گفت: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت ها محسوب می شود، افزود: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت بیمه سرمد قرار خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه ها در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب ها مصون نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
گفتنی است در این نشست مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران شرکت بیمه سرمد به ارائه گزارش و طرح دیدگاههای خود پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *