RSS
امروز جمعه ، ۹ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

گزینه های مطرح برای سکانداری وزارت صنعت

بانک مرکزی در منگنه انتشار اوراق و کاهش تورم

افزایش ۴۳ درصدی شاخص بورس در اردیبهشت ۹۹

ارائه تسهیلات به صادرکنندگان با میانگین نرخ ۱۴ درصد در سال ۹۹

آمادگی بورس کالا برای آغاز معاملات پیش فروش متری مسکن

فاصله نجومی درآمد در ایران!

زمان واریز بیمه بیکاری کرونا اعلام شد

اعضای هیات‌عامل بانک دی منصوب شدند

ادغام دو بانک در بانک سپه از هفته آینده

سیتی‌بانک: طلا به ۲۰۰۰ دلار می‌رسد

شعبه مرکزی بیمه‌آسیا افتتاح شد

پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال

بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟

مسکن کالای سرمایه‌ای شده است

سه نهاد مخل در فضای کسب وکار

محمدباقر قالیباف با ۲۳۰ رأی رئیس مجلس یازدهم شد

با دستمزد معقول، تورم کنترل می ‏شود

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

بخش خصوصی می‌تواند رمزارزملی کشورها را تقویت کنند

بانک توسعه تعاون به‌ عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

آزمون های آداب و بیمه‌های زندگی به صورت الکترونیکی برگزار می شوند

کشف قیمت ۶۵۱۱۹ ریالی «آریا» در فرابورس

سهام عدالت متوفیان به وراث می رسد

امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت

توصیه به کسانی که پولی از حساب آن‌ها برداشت می‌شود

رئیس کل بیمه مرکزی:

گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ سازی است

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۲/۱۸کد خبر: 277300
ایستانیوز:با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره ۶۰ می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سرمد ضمن اعلام این مطلب، افزود : توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای هم مؤثر است.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید در شناسایی ظرفیت های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت های بیمه کمک کنند.
وی با قدردانی از تلاش های شرکت بیمه سرمد برای جذب نیروی انسانی جوان و باانگیزه، تصریح کرد: تأمین معیشت نیروی انسانی به افزایش سلامت شرکت ها، آرامش کارکنان و در نهایت رضایتمندی بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.
دکتر سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و گفت: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت ها محسوب می شود، افزود: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت بیمه سرمد قرار خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه ها در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب ها مصون نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
گفتنی است در این نشست مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران شرکت بیمه سرمد به ارائه گزارش و طرح دیدگاههای خود پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *