RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اروپا زیر فشار شدید آمریکا قرار دارد

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید

کاهش قیمت جهانی طلا

هشدار فرانسه نسبت به فروپاشی یورو

رشد قیمت خودرویی ها در بورس

افزایش نرخ ارز درصرافی‌های مجاز بانک مرکزی

هفته اول خرداد میزبان دومین عرضه اولیه فرابورسی

هشدارهای مالیاتی و بانکی به خریداران ارز

کدام خودروها مشمول مالیات بر درآمد هستند؟

چشم‌انداز تیره و تار اقتصاد جهانی

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری

صورت‌های مالی بانک ایران زمین منتشر شد

اعتباری ملل ۱۲ ماهه، ۲۱۶ ریال سود محقق کرد

جزییات عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام در فرابورس

استفاده از رمز دوم یکبار مصرف فعلا اجباری نیست

۳۰۰ هزار سهامدار بانک‌های ادغامی سهام‌شان را فروختند

آغاز ارائه تسهیلات به ناشران و حمایت از کتاب‌فروشان توسط بانک صادرات

«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد

پایان اَمرداد، مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

سود سهام عدالت "فوت‌شدگان" چه می‌شود؟

ماجرای «بسته جدید» تامین اجتماعی برای رونق تولید

نفت خام سبک امروز در بورس بی‌مشتری ماند

قانون مالیات بر ارزش افزوده را یکپارچه اجرا کنید

برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

رئیس کل بیمه مرکزی:

گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ سازی است

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۲/۱۸کد خبر: 277300
ایستانیوز:با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره ۶۰ می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سرمد ضمن اعلام این مطلب، افزود : توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای هم مؤثر است.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید در شناسایی ظرفیت های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت های بیمه کمک کنند.
وی با قدردانی از تلاش های شرکت بیمه سرمد برای جذب نیروی انسانی جوان و باانگیزه، تصریح کرد: تأمین معیشت نیروی انسانی به افزایش سلامت شرکت ها، آرامش کارکنان و در نهایت رضایتمندی بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.
دکتر سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و گفت: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت ها محسوب می شود، افزود: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت بیمه سرمد قرار خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه ها در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب ها مصون نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
گفتنی است در این نشست مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران شرکت بیمه سرمد به ارائه گزارش و طرح دیدگاههای خود پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *