RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بانک توسعه تعاون با حمایت از کارآفرینان در مسیر رونق تولید گام بر می‌دارد

۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۲/۱۵کد خبر: 275148
ایستانیوز:عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: بانک توسعه تعاون با حمایت از کارآفرینان و تعاونگران در مسیر رونق تولید گام بر می‌دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب استان مازندران در جمع همکاران این استان گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در طی سال‌های اخیر به شکلی بوده که دولت را در نیل به اهداف تعیین شده در برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یاری دهد.
 
وی که به منظور بررسی عملکرد شعب استان مازندران به چند شهر این استان سفر نموده بود، در این رابطه افزود: دولت برای ایفای مسئولیت اجتماعی و ایجاد توسعه و اشتغال برنامه‌های متعددی را به اجرا گذاشته و بانک توسعه تعاون همواره به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای، به عنوان بانک عامل در طرح‌های اشتغال‌زایی حضور موثری داشته است.
 
نجفی با بیان این مطلب که راهبردهای ابلاغی بانک در سال ۱۳۹۸، مسیر شغلی و خدمت رسانی را برای همکاران بانک در رده‌های مختلف مدیریتی و اجرایی مشخص نموده است در این رابطه افزود: این راهبردها با توجه به سیاست‌های اقتصادی و اهداف استراتژیک نظام اقتصادی کشور و بانک تدوین شده است و همکاران باید اهتمام ویژه‌ای در پیشبرد عملیاتی شدن آن داشته باشند.
 
عضو هیات مدیره بانک با بیان این مطلب که استان مازندران به دلیل وجود زمینه‌های متعدد ابزارهای تولیدی و سرمایه‌های انسانی و فیزیکی حائز شرایط ویژه برای پیشگام شدن در رسته‌های مختلف اقتصادی به شمارمی آید، در ادامه خاطرنشان کرد: این استان کارنامه خوبی در رونق تجارت و صنایع مختلف داشته است.
 
وی افزود: بسیاری از تعاونی‌ها و صنعتگران از حمایت‌های عام و خاص بانک در این استان بهره مند گردیده‌اند و علاوه برآن ظرفیت‌های بالقوه‌ای نیز برای شکوفایی بیشتر شرکت‌های تعاونی و تولیدی در این استان وجود دارد که بانک سعی نموده است با شناسایی این ظرفیت‌ها در راستای حمایت از آنها و در جهت توسعه بخش تعاون در اقتصاد ملی گام بردارد.
 
نجفی اعلام و ابلاغ شعار جدید بانک را نیز برگرفته از روند رو به پیشرفت بانک دانست و در همین رابطه اظهار داشت: به رغم محدودیت‌های موجود در منابع سپرده‌ای و فضای بیش از حد رقابتی نظام بانکی، این بانک با هدف برآوردن انتظارات جامعه مردمی تعاونگران، تجهیز و تخصیص منابع و عملیات بانکی را بر مدار بانکداری توسعه‌ای به پیش برده و بر مبنای برنامه‌های خود کار جمعی را در محیط اقتصادی کشور معنا بخشیده است.
 
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تاکید بر اهمیت آراستگی شعب این بانک گفت: حفظ کیفیت ظاهری بانک با اتکا به نمادهای ویژه تعاون و شعار کار جمعی می‌تواند الهام بخش کامل احترام به حقوق مشتریان باشد.
 
عباس نجفی حفظ انسجام و اتحاد میان همکاران را در انجام عملیات یکپارچه بانکداری توسعه‌ای، امری مهم و غیر قابل انکار دانست و گفت: همکاران بانک توسعه تعاون علاوه بر وفاداری سازمانی و بهره مندی از روحیات مشتری مداری، همواره در همراهی با مردم بویژه درحوادث و رخدادهای غیر مترقبه، پیشگام بوده‌اند و در عرصه‌های اقتصادی نیز با اتکا به چهار ویژگی سلامت، صداقت، امانتداری و شجاعت؛ کارگزاران و نیروهای امین دولت در زمینه حمایت از اقتصاد و تولید ملی می‌باشند.
 
شایان ذکر است عباس نجفی در این سفر از شعبه هاشمی نژاد بهشهر، شعبه نکاء و قائم‌شهر بازدید به عمل آورد و از نزدیک به بررسی وضعیت شعب پرداخت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *