RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

توسعه بازار و رونق تولید محصولات و خدمات بیمه‌ای بیمه سینا

۱۵:۷ - ۱۳۹۸/۲/۱۵کد خبر: 275138
ایستانیوز:دهمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب با محوریت «توسعه بازار و رونق تولید محصولات و خدمات بیمه‌ای» به‌منظور تبیین سیاست‌ها و استراتژی‌ها در سال‌جاری و نیز بررسی عملکرد و برنامه‌های شعب با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران ستادی و شعب بیمه سینا در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه در همدان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا در این گردهمایی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ به‌نام «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، توسعه سهم بازار، تولید محصولات جدید بیمه‌ای و ارتقای کیفیت ارائه خدمات را از سیاست‌های مهم بیمه سینا در سال پیش‌رو عنوان کردند.
 
وی فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت در حوزه بیمه‌های خرد، ارائه محصولات نوین بیمه‌ای به‌‌ویژه در بخش بیمه‌های زندگی، مهندسی مجدد پرتفوی و رشد پرتفوی اقتصادی، وصول مطالبات، دسترسی به نسبت خسارت مناسب، توجه به الگوهای مشتری‌مداری، توانمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت شبکه فروش، افزایش سرمایه و توانگری شرکت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیمه‌ای مجموعه بنیاد مستضعفان را از دیگر راهبردها و سیاست‌های بیمه سینا در فصل جدید مدیریتی اعلام کردند.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *