RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

قرارداد همکاری دانشگاه چمران با بیمه تجارت نو

۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۲/۸کد خبر: 274801
ایستانیوز:در جریان سفر مدیرعامل بیمه تجارت ‌نو و هیات همراه به استان ‌خوزستان ضمن بازدید از برخی مناطق سیل زده، قرارداد همکاری با دانشگاه چمران اهواز به امضاء رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ علیرضا بنی اسدی قائم مقام مدیرعامل تجارت نو از انعقاد قرارداد با دانشگاه شهید چمران اهواز خبرداد و افزود: در فرصت ایجاد شده جلسات متعددی با بیمه ‌گذاران بزرگ استانی برگزار شد که انعقاد قرارداد با این دانشگاه ماحصل رایزنی های صورت گرفته است.
 
وی اظهار داشت: در نشستی که با حضور معاونان مالی-اداری و پشتیبانی منابع انسانی دانشگاه شهید چمران برگزار شد قرارداد همکاری برای ارائه تمامی خدمات بیمه ‌ای مورد نیاز این واحد آموزش عالی مورد توافق طرفین قرار گرفت و درهمان جلسه امضاء شد.
 
بنی‌اسدی با اعلام اینکه به زودی اخبار نهایی شدن سایر قراردادها نیز اطلاع رسانی‌ خواهد شد، افزود: دانشگاه فوق یکی از مهمترین و بزرگترین دانشگاه‌های کشور است که با پیوستن آن به جمع بیمه‌ گذران تجارت‌ نو به دلیل جایگاه علمی، حضور اساتید و دانشجویان فرهیخته انتظار می‌رود به اعتبار این شرکت افزوده و همچنین موجب ارتقای سطح فرهنگ بیمه در استان شود.
 
قائم‌مقام مدیرعامل، ارائه خدمات متمایز و شایسته به مجموعه دانشگاهیان را از اهداف تجارت‌ نو برشمرد و اظهار امیدواری ‌کرد در نتیجه عملکرد مثبت این بنگاه اقتصادی، بیمه گذران بزرگی به خانواده «بنو» بپیوندند.
 
بازدید از مناطق سیل زده
 
در جریان سفر مدیرعامل بیمه تجارت ‌نو و هیأت همراه به استان ‌خوزستان، علاوه بر نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیدار نمایندگان شعبه خوزستان و انعقاد قرارداد و تفاهمات صورت گرفته، برخی از روستاهای سیل‌زده در منطقه سوسنگرد و حمیدیه علی رغم شرایط سخت ناشی از بالابودن سطح آب، مورد بازدید قرارگرفت.
 
در روند بازدید میدانی از مناطق فوق، نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت ‌نو پس از مشاهده خسارات ناشی از سیل خوزستان اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت به وجود آمده، تلاش تمامی پرسنل این است که خسارات مددجویان در اسرع وقت پرداخت شود. همان طورکه بارها گفته ‌ایم تا پایان درکنار بیمه‌ گذاران خواهیم ماند.
 
وی با اشاره به پرداخت بخشی ازخسارت‌ها در ۲ مرحله افزود: با اهتمام مجموعه، باقی مبلغ برآورد شده نیز به زودی به حساب مددجویان واریز خواهد شد.
 
اعلام رضایت کمیته امداد از حضور پر رنگ
 
در ادامه قائم مقام مدیرعامل که به عنوان هیأت همراه حضور داشت، در تشریح دیگر دستاوردهای حاصل شده گفت: در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و همکاران وی، ضمن بازبینی فرایند اقدامات انجام شده در حوزه بیمه‌ های درمان تکمیلی ‌کارکنان و بیمه ‌نامه‌های آتش سوزی منازل مسکونی مددجویان در سیل اخیر، کمیته امداد استان در مقام بیمه گذار مراتب رضایت و قدردانی خود را نسبت به عملکرد خوب و به موقع تجارت نو اعلام داشت.
 
علیرضا بنی‌اسدی، تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران تجارت ‌نو که در شرایط بحرانی به کمک مددجویان شتافته اند را موجب دلگرمی تمامی بیمه‌ گذاران در استان‌های سیل زده دانسته و در اثبات این موضوع به آمار اعلامی از سوی مصدق، عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی اشاره داشت.
 
به گفته وی، براساس اظهارات این مقام عالی بیمه مرکزی، از ۲۷ هزار بازدید و کارشناسی صورت گرفته در استان های سیل زده ۲۲هزار بازدید توسط بیمه تجارت ‌نو انجام شده که در نوع خود بی نظیر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *