RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر پذیرش شرکت بورس :

امسال، پر باری عرضه های اولیه داریم

۱۸:۶ - ۱۳۹۸/۲/۵کد خبر: 274701
ایستانیوز:مدیر پذیرش شرکت بورس گفت: تمرکز شرکت بورس بر عرضه های اولیه منظم در بازار است اما آن طور که به نظر می آید امسال بیش از ۱۰ عرضه اولیه را شاهد خواهیم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،اسماعیل درگاهی، با اشاره به ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه هایی گفت: در همه نقاط دنیا برگزاری نمایشگاه چه در حوزه اقتصاد چه در بخش نظام مالی اهمیت بسزایی دارد، به طور مثال در بخش فروش محصولات صنایع  نیازمند یک فضایی شبیه به نمایشگاه هستند تا بتوانند آن را به عرصه نمایش بگذارند، اقتصاد مالی نیز از این موضوع مستثنی نیست.
وی بیان کرد: فاینکس نیز محلی برای سیگنال دهی به بازارها و جذب مخاطبان بیشتر است، به گونه ای اگر سرمایه گذاران بالقوه را به سرمایه گذاران بالفعل تبدیل کند یعنی دستاوردی مفید برای شرکت ها داشته است اما بخش عمده اثر بخش بودن نمایشگاه ها به برنامه ریزی و شیوه های برگزاری آن بر می گردد که تا چه میزان از شیوه های سنتی، بین المللی یا مطابق با سلیقه جامعه استفاده می شود.
مدیر پذیرش شرکت بورس با تاکید بر اینکه فاینکس فضای بسته اظهارنظرات را توسعه می دهد گفت: این نمایشگاه در بر گیرنده سه رکن مهم اقتصادی است که اظهار نظران صاحبان این بخش ها در کشور بسیار کم اتفاق می افتد اما این نمایشگاه موجب شده تا مدیران این سه بخش یکجا و بی واسطه با مردم و دیگر مدیران به مذاکره و مشورت بپردازند.
درگاهی درباره پیش بینی بورس در سال جاری گفت:‌ اعمال دوباره تحریم ها اتفاق جدیدی برای کشور نیست که نتواند از پس آن برآید، ما نیز کانال هایی به منظور تعادل در شرایط تحریم دارد و اثر خود بر بازار مالی نیز گذاشته اما نمی توان فعلا گفت که نگرانی ها دوباره بازگشته است، به عقیده بنده شاید امسال بورس واکنش تعدیلی در برابر نرخ تورم داشته باشد اما همانطور که روزهای ابتدایی سال واکنش خوب بود به نظر می رسد سال خوبی برای بازار سرمایه باشد.
به گزارش سنا ،وی در خصوص پذیرش شرکت های جدید در بورس بیان کرد: فروردین برای ما حکم تکمیل کردن پرونده ها را دارد، اما ۵ شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، شرکت پتروشیمی نوری، شرکت پری پروپیلن جم، شرکت سیمرغ و شرکت غلتک سازان آماده برای عرضه هستند.
درگاهی افزود: در این ماه های ابتدایی سال بیشترین تمرکز بر عرضه در بازار است به طوری که مراسم معارفه شرکت صدر تامین انجام شده و طی روزهای آینده شاهد عرضه اولیه آن خواهیم بود، همزمان به درخواست های جدید و پرونده هایی که از سال گذشته باز مانده رسیدگی می کنیم اما امسال سال پرباری برای عرضه است، اگر چه هدف بر ۱۰ عرضه اولیه به صورت منظم است اما به نظر می رسد امسال بیش از این تعداد عرضه اولیه انجام شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بورس تهران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *