RSS
امروز دوشنبه ، ۶ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تقدیر بهزیستی کردستان از بانک پارسیان

نت بانک جدید سامان رونمایی شد

کشف قیمت ۵۷۰۰ ریالی هر سهم «دکپسول»

برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه

استاندار کرمانشاه: مردم کرمانشاه قدردان بانک کشاورزی هستند

بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده

قیمت امروز دلار و یورو در صرافی بانک‌ها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نباید سیاسی باشد

اهدای بیش از ۶۸۰۰ بن کارت به اعضای باشگاه همراهان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

تعطیلی اتاق بازرگانی انگلیس و ایران تکذیب شد

سنگ‌آهن امسال گران‌تر می‌شود

۹۶ درصد مبلغ سپرده‌های حقوقی در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذار

سیاره ما نمی‌ترکد، شاید خالی بماند

جنگ تجاری چه اثراتی دارد؟

اطلاعات کارت بانکی را جهت رمز پویا در اختیار دیگران نگذارید

روابط تجاری ایران و اروپا تسهیل می‌شود

تقسیم سود ۴۱۶ ریالی برای مخابرات ایران

افزایش عدالت اقتصادی با واگذاری سهم نفتی دولت

کشف قیمت سرخابی‌ها در فرابورس

افزایش ۳ هزار و ۲۵۹ واحد شاخص کل بورس

صدور گواهی‌های مالیاتی برای اصناف الکترونیکی شد

چادرملو۲هزار میلیارد تومان به کارخانه جدید گندله‌سازی اختصاص داد صنعت و معدن

انتصاب عضو هیات مدیره بیمه ایران

۸۰ درصد از اقتصاد ایران در اختیار دولت است

آخرین وضعیت ۱۰ بانک بورسی

اقدامات اجرایی در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری تشریح شد

۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۲/۴کد خبر: 274677
ایستانیوز:اقدامات اجرایی در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری در نشست مدیران شعب استان‌ها بانک توسعه تعاون تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیران شعب استان‌های اردبیل، همدان، سمنان، گیلان و کردستان پیش از ظهر امروز در دومین روز از کارگاه آموزشی شش ماه اول بانک توسعه تعاون، ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد و اقدامات اجرایی پیرامون وصول مطالبات جاری و غیر جاری، نسبت به ارائه تجربیات و آموزه‌های این استان‌ها در خصوص نحوه کنترل مطالبات غیر جاری و کاهشNPL مطالبی را عنوان نمودند.
 
مسعود کردستانی مدیر شعب استان اردبیل بهره‌گیری از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و توان دستگاه‌های دولتی را به‌عنوان یک راهکار اجرایی جهت تعیین تکلیف پرونده‌ها ارائه داد.
 
کیومرث زندیه مدیر شعب استان همدان با اشاره به لزوم تدوین تخصصی طرح‌های اقتصادی با دارا بودن پارامترهای لازم ازجمله توجیهات اقتصادی، فنی و مالی توسط متخصصان طرح، ظرفیت سنجی و اعتبار سنجی طرح‌ها توسط کارشناسان بانک و عملکرد تخصصی و رویکرد حرفه‌ای متولیان واحدهای اقتصادی را در جلوگیری از ایجاد مطالبات موثر دانست. وی استفاده تسهیلات در مسیر تخصصی خود را در این رابطه حائز اهمیت قلمداد کرد.
 
رئوف احمدی مدیر شعب استان گیلان گفت: بر این مسئله اهتمام داریم که برای ایجاد چرخه تسهیلاتی به تعاون گران و روان‌سازی جریان تأمین مالی واحدهای تولیدی و تعاونی، مدیریت کاملی در راستای کاهش مطالبات داشته باشیم.
 
رستم باجلانی مدیر شعب استان کردستان آگاه‌سازی مشتریان در خصوص نحوه بهره‌گیری صحیح از تسهیلات اعتباری قابل پرداخت را از وظایف روسای شعب دانست و رعایت جوانب اهلیت مشتریان را در این رابطه مهم عنوان کرد ضمن آنکه در همین راستا استفاده از ظرفیت مباحث تقنینی و قانونی و فرصت‌ها و سازوکارهای تعریف‌شده در آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل اجرایی و بخشنامه را در مدیریت مطالبات غیر جاری موثر خواند.
 
علیرضا اکبری مدیر شعب استان سمنان اقدامات پیشگیرانه و مشاوره به مشتریان را در بازگشت به‌موقع اقساط تسهیلات پرداختی تأثیرگذار دانست و در این راستا نسبت به ارائه تجربیات حاصله در اعطای صحیح امهال، تمدید، تقسیط در جهت صیانت از کسب‌وکار متعهدین به‌ویژه در جهت بهره‌گیری در سال جاری برای کمک به رونق تولید پرداخت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *