RSS
امروز جمعه ، ۹ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

آمادگی بورس کالا برای آغاز معاملات پیش فروش متری مسکن

فاصله نجومی درآمد در ایران!

زمان واریز بیمه بیکاری کرونا اعلام شد

اعضای هیات‌عامل بانک دی منصوب شدند

ادغام دو بانک در بانک سپه از هفته آینده

سیتی‌بانک: طلا به ۲۰۰۰ دلار می‌رسد

شعبه مرکزی بیمه‌آسیا افتتاح شد

پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال

بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟

مسکن کالای سرمایه‌ای شده است

سه نهاد مخل در فضای کسب وکار

محمدباقر قالیباف با ۲۳۰ رأی رئیس مجلس یازدهم شد

با دستمزد معقول، تورم کنترل می ‏شود

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

بخش خصوصی می‌تواند رمزارزملی کشورها را تقویت کنند

بانک توسعه تعاون به‌ عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

آزمون های آداب و بیمه‌های زندگی به صورت الکترونیکی برگزار می شوند

کشف قیمت ۶۵۱۱۹ ریالی «آریا» در فرابورس

سهام عدالت متوفیان به وراث می رسد

امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت

توصیه به کسانی که پولی از حساب آن‌ها برداشت می‌شود

نقدینگی واقعا چقدر رشد کرده است؟

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس بانک سینا

اگر بیمه نامه چاپی خواستید،درخواست بدید

آغاز فعالیت خزانه بانک آینده برای تحویل سکه

اقدامات اجرایی در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری تشریح شد

۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۲/۴کد خبر: 274677
ایستانیوز:اقدامات اجرایی در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری در نشست مدیران شعب استان‌ها بانک توسعه تعاون تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیران شعب استان‌های اردبیل، همدان، سمنان، گیلان و کردستان پیش از ظهر امروز در دومین روز از کارگاه آموزشی شش ماه اول بانک توسعه تعاون، ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد و اقدامات اجرایی پیرامون وصول مطالبات جاری و غیر جاری، نسبت به ارائه تجربیات و آموزه‌های این استان‌ها در خصوص نحوه کنترل مطالبات غیر جاری و کاهشNPL مطالبی را عنوان نمودند.
 
مسعود کردستانی مدیر شعب استان اردبیل بهره‌گیری از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و توان دستگاه‌های دولتی را به‌عنوان یک راهکار اجرایی جهت تعیین تکلیف پرونده‌ها ارائه داد.
 
کیومرث زندیه مدیر شعب استان همدان با اشاره به لزوم تدوین تخصصی طرح‌های اقتصادی با دارا بودن پارامترهای لازم ازجمله توجیهات اقتصادی، فنی و مالی توسط متخصصان طرح، ظرفیت سنجی و اعتبار سنجی طرح‌ها توسط کارشناسان بانک و عملکرد تخصصی و رویکرد حرفه‌ای متولیان واحدهای اقتصادی را در جلوگیری از ایجاد مطالبات موثر دانست. وی استفاده تسهیلات در مسیر تخصصی خود را در این رابطه حائز اهمیت قلمداد کرد.
 
رئوف احمدی مدیر شعب استان گیلان گفت: بر این مسئله اهتمام داریم که برای ایجاد چرخه تسهیلاتی به تعاون گران و روان‌سازی جریان تأمین مالی واحدهای تولیدی و تعاونی، مدیریت کاملی در راستای کاهش مطالبات داشته باشیم.
 
رستم باجلانی مدیر شعب استان کردستان آگاه‌سازی مشتریان در خصوص نحوه بهره‌گیری صحیح از تسهیلات اعتباری قابل پرداخت را از وظایف روسای شعب دانست و رعایت جوانب اهلیت مشتریان را در این رابطه مهم عنوان کرد ضمن آنکه در همین راستا استفاده از ظرفیت مباحث تقنینی و قانونی و فرصت‌ها و سازوکارهای تعریف‌شده در آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل اجرایی و بخشنامه را در مدیریت مطالبات غیر جاری موثر خواند.
 
علیرضا اکبری مدیر شعب استان سمنان اقدامات پیشگیرانه و مشاوره به مشتریان را در بازگشت به‌موقع اقساط تسهیلات پرداختی تأثیرگذار دانست و در این راستا نسبت به ارائه تجربیات حاصله در اعطای صحیح امهال، تمدید، تقسیط در جهت صیانت از کسب‌وکار متعهدین به‌ویژه در جهت بهره‌گیری در سال جاری برای کمک به رونق تولید پرداخت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *