RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

افزایش اقبال به سهام بانک صادرات

رشد ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در اولین روز بازگشایی

۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۲/۴کد خبر: 274648
ایستانیوز:​مدیرعامل بانک صادرات ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، با اشاره به باز شدن نماد این بانک گفت: خوشبختانه، به‌رغم فضای بین‌المللی موجود، رشد بیش از ١١ درصدی نرخ «وبصادر» در معاملات اولین روز بازگشایی آن، نشان از اقبال به سهام بانک را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حجت‌اله صیدی در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: صبوری، رمز دستیابی به سود مطلوب در سهامداری است.
وی در توصیه‌ای به سهامداران بانک‌ها و مؤسسات مالی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری یک کار پایه‌ای و بلندمدت است، افزود: معمولاً خرید و فروش هیجانی سهام چندان نتیجه مطلوبی درپی نداشته و در مقابل می‌توان با نگهداری سهم و تحمل نوسانات، با سود خوبی مواجه شد.
حجت‌اله صیدی در خصوص طرح‌های بانک صادرات ایران (همچون طراوت) و تأثیر آن بر شرایط سهم بازار بانک گفت: مهم‌ترین ویژگی این طرح این است که هم بخش عرضه یا همان تولید (از ابتدا تا پایان) و هم تقاضای کل (تقاضای مؤثر در بازار) را دربر می‌گیرد و بواسطه این طرح، قطعاً مشتریان بیشتری جذب خواهند شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در تشریح این طرح خاطرنشان کرد: صدور کارت اعتباری و ارائه اعتبارات اسنادی، بخش تقاضا را پوشش خواهد داد و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و توسعه ظرفیت‌های تولید نیز، بخش عرضه را تحریک می‌کند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک صادرات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *